י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לצידו של ראש הממשלה"

בציונות הדתית הכריזו: אריה דרעי יקיר ההתיישבות בארץ ישראל

במעמד מאות משתתפים, ראשי המועצות מהציונות הדתית העניקו לשר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי, את אות 'יקיר ההתיישבות'. הנוכחים הודו לו על הקמת היישוב החדש, ועל תמיכתו במפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון. "כבר לפני 30 שנה - לא קם ישוב ביהודה ושומרון שלא הייתה לש''ס תרומה לכך"

בציונות הדתית הכריזו: אריה דרעי יקיר ההתיישבות בארץ ישראל
אות יקיר ההתיישבות לשר דרעי צילום: דוברות ש"ס

היום (שני) בועידת ההתיישבות שנערכה במסגרת כנס ירושלים של העיתון 'בשבע' במלון קראון פלאזה בירושלים, במעמד מאות משתתפים, קיבל השר אריה דרעי את אות יקיר ההתיישבות.

ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית מטה בנימין, יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, יוחאי דמרי, ראש מועצה אזורית הר חברון, שלמה נאמן, ראש המועצה האזורית גוש עציון והרב הלל הורביץ, ראש המועצה בחברון, העניקו יחד את אות "יקיר ההתיישבות" לשר דרעי, על תמיכתו והתייצבותו לצד מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון, ועל הובלת הקמת היישוב החדש 'עמיחי', שזכה להיות שותף בכינון יישוב יהודי חדש בארץ ישראל.

"הוקרה זו מוגשת על תמיכתו ומסירותו ליישובים, לתושבים, ליישוב ולשלמות ארץ ישראל" נכתב בהחלטה.

יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי, אמר באירוע המרגש: "אני מודה לראשי ההתיישבות ביהודה ושומרון על הענקת האות ושיתוף הפעולה הפורה בינינו במשך שנים רבות. אנו אומרים לכל העולם: אנחנו נמצאים בארץ אבותינו, זה שלנו, את הארץ שלנו אנחנו מיישבים, אנחנו גדלנו והתחנכנו על תורת ישראל, כל המורשת שלנו זה בחבלי הארץ הללו, חבריי, ראשי ההתיישבות יודעים, שעוד לפני 30 שנה - לא קם ישוב ביהודה ושומרון שלא הייתה לנו בש"ס תרומה לכך.

"בע''ה אנחנו מתחייבים בזאת לעמוד לצידו של ראש הממשלה, ולתמוך בהחלת הריבונות על יהודה ושומרון בממשלה ובכנסת, ולעשות הכל כדי שבע''ה ארץ ישראל ששייכת לעם ישראל, עם תורת ישראל, בע''ה החוט המשולש הזה לא במהרה ינתק".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר: "בזמן שמשרדי הממשלה רבו ביניהן מי יבנה את היישוב החדש 'עמיחי' למען 'מפוני עמונה', הגיע השר אריה דרעי, לקח אחריות מטעם משרד הפנים, והקים יישוב לתפארת בלב בנימין, לב הארץ.

"זוהי הוקרת תודה בשם כל ההתיישבות - לשר, על פועלו המבורך והאמיתי, שאנו ראשי הרשויות מוצאים אצלו אוזן קשבת ונכונה למען אחיזתנו בארץ אבותינו."

 

הציונות הדתית אריה דרעי כנס בשבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד