י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מכתב שלושת השלמויות

דרעי מתחייב לחסידי חב"ד: "חומה בצורה מול פגיעה בארץ ישראל"

בצל הסכם המאה שהונח לפני כחודש על שולחנם של נשיא ארצות הברית וראש הממשלה, שעלול להביא לשינויים במפה הישראלית, בש"ס מתחייבים היום כי יעמדו כחומה בצורה מול פגיעה ביישובים

דרעי מתחייב לחסידי חב"ד: "חומה בצורה מול פגיעה בארץ ישראל"
דרעי מתחייב לחסידי חב"ד צילום: יח"צ

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי חתם היום (שני) על מכתב שמיועד לאנשי חב"ד, הכולל בתוכו את 'שלושת השלמויות' של הרבי מליובאוויטש. "סיעת ש"ס מצהירים בזאת לעמוד בגאון ולשמור בכל תוקף ובכל משמר על שושלת השתלמויות המוקדשות, עליהם מסר את נפשו כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש במשך שנים רבות".

במכתב נקבע: "נמשיך לעמוד חעזו לימין התורה, לשמור, לחזק, לבצר ולהעצים את לומדיה. להגביר את התקציבים למוסדות התורה, פך השמן הטהור של העם היהודי ולעדוף כל ניסיון להצר את גיבורי החייל".

עוד עיקרון עליו חתם יו"ר ש"ס דרעי: "לא נאפשר שום פרצה בין ואת היהדות, נעמוד בכל תוקף על 'מיהו יהודי' וניצן את ידינו רק לגיור יהודים על פי ההלכה כמקובל מדורי דורות".

גם בנושא שלמות הארץ חתם דרעי, כך שתנועת ש"ס "תמשיך חזק את התיישבות בארץ הקודש, להגביר תקציבים לתועלת המתייבשים הגיבורים ולפעול לסיפוח ההתיישבות ביהודה ושומרון בהקדם האפשרי"

דרעי מתחייב גם: "נעמוד כחומה בצורה מול כל ניסיון לפגוע ביושבי ארץ ישראל. תנועת ש"ס אינה תומכת ואינה מעוניינת ח״ו מנסיגות מארץ ישראל. ועל פי החלטת מועצת חכמי התורה שליט"א תנועת ש"ס תמשיך במדיניות זו".

תנועת ש"ס אריה דרעי חסידי חבד בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד