ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לבקש רחמים

'לאורו': מסע התפילה של שר התורה לקראת הבחירות יוצא לדרך

לבקש רחמים: מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ייצא למסע התעוררות וזעקה ברחבי הארץ על מנת לעורר את לב העם להצביע ליהדות התורה ג' • סדרת המסעות יצאו לדרך הערב, ויימשכו עד יום ראשון • ירח טוקר דובר המסע: "הוכח שלמרן שר התורה יש אהדה חוצת מגזרים והשפעה על קהלים רחבים" • כל הפרטים על המעמדים הגדולים שאלפים צפויים להשתתף בהם

'לאורו': מסע התפילה של שר התורה לקראת הבחירות יוצא לדרך
לוגו מסע 'לאורו' צילום: יח"צ

הבחירות מתקרבות, וגדולי ישראל נרתמים כדי לעורר את הציבור מהאדישות: מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א ייצא בימים הקרובים למסע התעוררות וזעקה ברחבי הארץ, מסע 'לבקש רחמים' על מנת לעורר את הציבור לקראת הבחירות הקרבות לכנסת ה-23. המעמדים הכבירים יתקיימו בהשתתפות ראשי ישיבות, גדולי תורה, חברי הכנסת של דגל התורה ורבבות עמך בית ישראל.

מסע ההתעוררות והזעקה יחל הערב בשעה 18:30, במעמד גדול שיתקיים בישיבת 'עטרת שלמה' במודיעין עילית, בראשות מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן רה"י הגר"ג אדלשטיין, שיעוררו את הציבור לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שני הקרוב.

מרן שר התורה שליט"א • קרדיט: יח"צ

מסע 'לבקש רחמים' ימשיך גם מחר, יום רביעי, כאשר מרן שר התורה יגיע למעמד המרכזי בצפון הארץ, שיתקיים בעיר טבריה, באולם ארמוניה בשעה 20:00. (נשים באולמי ענבל).  ביום חמישי בשעה 19:00 יוביל מרן שר התורה עצרת תפילה והתעוררות מרכזית בכותל המערבי בהשתתפות רבבות. במוצאי שבת ייסע מרן שר התורה לעיר בית-שמש, שם תערך בשעה 20:00 עצרת ענק ברחובה של עיר, ברחוב נחל ניצנים - רמה א'. ביום ראשון תערך עצרת ענק בעיר בני ברק.

יום רביעי בטבריה • קרדיט: יח"צ

מסע הבזק יצא לפועל בעקבות העובדה שבימים האחרונים בכירים ביהדות התורה הביעו את דאגתם מכך שהציבור לא ער לסכנות האדירות שהבחירות הקרובות טומנות בחובן, ויש סכנה שהציבור, שעייף ממערכות הבחירות החוזרות, יישאר בביתו ולא יתגייס באופן מלא למען הצלחת רשימת יהדות התורה. בעקבות כך מרנן ורבנן החליטו להטריח עצמם ולהגיע לסדרות המעמדות הגדולים על מנת לעורר את הציבור ולהבהיר את גודל השעה.

כזכור, במערכות הבחירות האחרונות בשנה האחרונה, השתתף מרן שר התורה בעצרות ענק בערים השונות, שעוררו את הציבור לתמוך ביהדות התורה, והרחיבו משמעותיות את מעגלי התמיכה במפלגה.

מי רואה אותו יוצא ואינו יוצא • קרדיט" יח"צ

ירח טוקר מצוות האסטרטגיה של יהדות התורה ודובר המסע אומר כי ספק שההירתמות של מרן שר התורה תעורר את הציבור מאדישותו. "הוכח שלמרן שר התורה יש אהדה חוצת מגזרים והשפעה על קהלים רחבים, ואין יהודי שלא מתרגש לראות את זיו פניו ולהתברך מפיו".

"אין ספק" ממשיך טוקר "שהמסעות ברחבי הארץ יפעלו את פעולתם ויעוררו את הציבור לצאת לקלפי ביום הבחירות, לקיים את מצוות 'ועשית ככל אשר יורוך', וכיום כבר כולם מבינים שרק עם התגייסות טוטאלית נוכל לנצח את המערכה".

 

מסע בחירות הגר''ח קנייבסקי בחירות 2020 דגל התורה לאורו ניסע ונלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד