י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ליברמן חצוף"

צפו: כך שכנע בנט את החרדי להצביע 'ימינה'

בסיור ספונטני שערך הבוקר שר הביטחון נפתלי בנט ברחובות הסמוכים לקרייה בתל אביב, הוא פגש חרדי מתלבט וניסה לשכנע אותו להצביע למפלגתו • צפו

צפו: כך שכנע בנט את החרדי להצביע 'ימינה'
בנט עושה נפשות בתל אביב צילום: צילום מסך

שר הביטחון ויושב ראש סיעת ימינה נפתלי בנט, יצא היום (שלישי) לרחובות תל אביב הסמוכים לקרייה כדי לשכנע אזרחים להצביע למפלגתו בבחירות הקרובות. גם על החרדי שעבר במקום הוא לא וויתר.

בנט פגש חרדי שטען כי אין לו בית פוליטי ועל כן הוא שואף שימינה תקים אגף לחרדים העובדים ששירתו בצה"ל. השר נפתלי בנט אמר, כי "יש על מה לדבר" וסיכם לשוחח ולקדם הקמת אגף לחרדים עובדים במפלגת ימינה.

בנוסף, בנט ניצל את המפגש ששודר בשידור חי בפייסבוק, כדי לגנות את ההסתה של אביגדור ליברמן: "יש עכשיו דבר מבחיל של התנפלות של ליברמן על החרדים. הוא חצוף בזה שהוא מתנפל וזורע שנאה כלפי הציבור החרדי".

הוא הציג את החרדי ששירת בעבר בחייל הים ואמר "רועי שירת בצה"ל ואוהב את התורה. צריך להפסיק את ההסתה. ליברמן תפסיק את השטויות האלה". בנט הוסיף וניסה לשכנע כשהדגיש את ההבדלים בינו לבין ליברמן ואמר: "אנחנו בדיוק הפוכים".

בדבריו, הוא המשיך וניסה לשכנע את החרדי שיתמוך בבחירות בימינה: "אני רוצה להציע לך, היום הבן אדם מספר אחד שפונה לציבור הזה, שהם חרדים על מלא שרוצים לעבוד זו איילת שקד ששנים כבר עובדת על זה. הגישה שלי בדיוק הפוכה, אני מבחינתי הנציג שלך הממשלה ואני מחויב לזה כי זו שנים עמדתי".

נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד