י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"במקום שהמשפחה תקרוס כולם יוצאים מאושרים"

בארגון 'מסוגלים' יוצאים היום לקמפיין של 36 שעות עבור גיוס תרומות בשביל המשך הפעילות • הפעילות של ארגון 'מסוגלים' לא רק גורמת הנאה לילדים החולים, אלא מצילה את כל המשפחה שלא יכולה לעמוד בקושי של שהות יום יומית עם ילד חולה בבית. דבר שגורם הרבה פעמים לקשיים גדולים אצל שאר בני הבית

"במקום שהמשפחה תקרוס כולם יוצאים מאושרים"
הורה לילד נכה צילום: מתוך הסרטון

בארגון 'מסוגלים' יוצאים היום לקמפיין של 36 שעות עבור גיוס תרומות בשביל המשך הפעילות.

הפעילות של ארגון 'מסוגלים' לא רק גורמת הנאה לילדים החולים, אלא מצילה את כל המשפחה שלא יכולה לעמוד בקושי של שהות יום יומית עם ילד חולה בבית. דבר שגורם הרבה פעמים לקשיים גדולים אצל שאר בני הבית.

אחת מהפעילויות הגדולות של ארגון 'מסוגלים' היא הוצאה של הילד החולה מהבית לנופשונים ושבתות שיתנו זמן מה של התאווררות לילד ולמשפחתו.

ההורים מספרים שהנופשונים ש'מסוגלים' מארגן לילדים החולים מציל אותם ממש, וכך במקום שהמשפחה תקרוס כולם יוצאים מאושרים. גם הילד חולה שזוכה לזמן איכות של פינוק והשגחה מכל הלב, וגם המשפחה שמחליפה כוחות ויכולה לתת קצת יותר יחס לילדים שנמצאים בבית.

הורי הילדים המיוחדים מתחננים לעזרה. הכנסו לסייע להם>>>

הפקת סרטונים: APEX הפקות וידיאו - הני וינברגר

נופשוני מסוגלים

'מסוגלים' מקיימת נופשונים לילדים שעל הרצף האוטיסטי בכל חופשה במהלך השנה. הנופשונים פועלים באישור משרד הרווחה, הרשויות המקומיות ובפיקוח הגורמים הרלוונטיים

נופשון קיץ

בחופשת הקיץ מתקיימים כמה נופשנים במקביל, וזאת על פי חלוקה של תפקוד וגיל הילדים. בשנת 2019 קיימה מסוגלים נופשון קיץ לכ-400 ילדים ובוגרים שעל הרצף האוטיסטי. נופשון זה נערך בכמה קמפוסים ברחבי הארץ, עם מאות אנשי צוות ופעילות מסביב לשעון. נופשון קיץ הוא בן 8 ימים ולילות, והוא כולל הזנה, הלנה, ביטוחים, צוות רפואי ומאות מדרכים ומדריכות.

נופשני חגים

במהלך חגי תשרי, חג החנוכה, פסח ולג בעומר נערכים נופשונים מגוונים לגלאים שונים ע"פ רמות התפקוד השונות של כל קבוצת חניכים. בחגים אלו מתקיימת גם פעילות מקבילה במלונית של 'מסוגלים' לבני גיל או תפקוד יוצאי דופן שלא גובשה קבוצה גדולה בעבורם, כך שתמיד יש מענה לכ אחד ואחת.

הצוות שלנו

צוות הנופשנים מונה מאות בני נוער המתנדבים במסירות בימי הנופשון. כל המתנדבים והמתנדבות עוברים הכשרה והדרכות רבות תוך למידה על האוטיזם ודרכי ההתמודדות עם מגוון של אתגרים. הרכזים, צוות ההנהלה והמזכירות מנהלים את הנופשונים על פי לוח זמנים מדוייק עם תכנים מותאמים לכל שכבת גיל ותפקוד.

הנופשונים הינם ללא עלות, ותלויים באישור העו"ס של הילד, וחתימת ההורים או האפטרופוס על מסמכי הרישום לנפשון.

בברכת הרבנים

בשאלה שנשאלה את מרן שר התורה, למה יזכו התורמים לארגון 'מסוגלים' ענה הרב: "נתפלל עליהם שלא יהיו להם גם ילדים כאלו". כך שמעבר למצווה הגדולה בהצלת המשפחה שהיא הצלת נפשות ממש, יזכו התורמים לברכה מגדולי הדור שבזכות המצווה הגדולה הם יוושעו באותו עניין ממש.

הורי הילדים המיוחדים מתחננים לעזרה. הכנסו לסייע להם>>>

 

 

מסוגלים אבי מימרן נופשונים ילדים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד