ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אנחנו ננצח את הנגיף"

סגן שר הבריאות הודיע בסרטון: נדבקתי בקורונה

מכות באיראן. סגן שר הבריאות במדינה הודיע בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות כי הוא נגוע בנגיף הקורונה והוסיף "אנחנו ננצח את הנגיף" | כמו כן חבר פרלמנט איראני נדבק גם הוא בנגיף הקטלני • צפו בתיעוד

סגן שר הבריאות הודיע בסרטון: נדבקתי בקורונה
סגן שר הבריאות האיראני צילום: מתוך הוידאו

סגן שר הבריאות האיראני, איראג' חרירצ'י, פרסם סרטון בו הודיע לעוקביו כי הוא נשא של נגיף הקורונה. מהבידוד בו הוא נמצא אמר סגן השר "אנחנו ננצח את הנגיף".

ב'כאן' חדשות דווח כי חרירצ'י הופיע אתמול במסיבת עיתונאים שעסקה בהכנות של טהראן להתמודדות עם הנגיף. על פי הדיווחים באיראן סגן השר נראה חולה והשתעל באירוע.

יצוין עוד כי גם מחמוד סאדג'י, חבר פרלמנט איראני, נדבק בווירוס הקורונה.

בתוך כך, הרשויות במדינה הודיעו היום (שלישי) כי זוהו 34 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף הקורונה ובסך הכל מניין החולים עומד על 95. מספר הקורבנות שמתו מהנגיף הקטלני עומד כעת על 16, ובכך הפכה הרפובליקה האסלאמית למוקד ההתפרצות הקטלני ביותר מחוץ לסין.

אזרחי המדינה קיבלו הוראה להישאר בבתיהם ולא להתקהל. דובר משרד הבריאות המקומי העביר לאזרחים מסר, לפיו "זה יהיה בטוח יותר עבורכם להישאר בביתכם". 

בעקבות התפרצות הנגיף, בחריין אסרה על אזרחיה לבקר באיראן, כאשר במקביל טורקיה הודיעה כי 132 נוסעים שהמריאו מטהרן יוכנסו לבידוד של 14 יום. גם השלטונות בדובאי הודיעו כי כל הטיסות לאיראן ומאיראן למדינה נדחו על להודעה חדשה.

נזכיר, כי מוקדם יותר השבוע טורקיה, פקיסטן, ארמניה ועיראק סגרו את הגבול עם איראן.

איראן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד