י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ששה ימים לבחירות

נתניהו על יריבו: "גנץ חיקוי עלוב; כמו ביבי מעלי אקספרס" • צפו

ראש הממשלה נאם היום אחרי בני גנץ בכנס 'בשבע' בירושלים ועלב ביריבו הפוליטי כשכינה אותו חיקו עלוב שלו. לצד זאת תקף את 'ימינה' על הביקורת שהיא משמיעה כלפיו והודה כי נאלץ למנות את בנט כדי שלא יערוק לממשלה בראשות גנץ ולפיד | לסיום גם ביקש שלא להצביע ל'עוצמה'

נתניהו על יריבו: "גנץ חיקוי עלוב; כמו ביבי מעלי אקספרס" • צפו
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה לועג היום (שלישי) ליושב ראש 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ, עוקץ את יו"ר ימינה ושר הביטחון נפתלי בנט וגם קורא שוב למצביעי 'עוצמה יהודית', שלא להצביע לאיתמר בן גביר.

נתניהו השתתף הבוקר בכנס 'בשבע' של הציבור הדתי לאומי ואמר כי "גנץ הוא חיקוי עלוב", לדבריו "גנץ זה כמו ביבי באלי אקספרס". כשדקות לפניו, נאם בני גנץ על אותו פודיום ואמר כי הוא לא מאמין לנתניהו שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו.

נתניהו הוסיף ותקף גם את סיעת 'ימינה' ואמר כי "כחול לבן ניהלו מגעים עם בנט ושקד ואני סיכלתי את זה ברגע האחרון.
שאני אקבל ביקורת מהם? אני עצרתי בגופי את הנסיגות. לקבל מהם הרצאות על אלו שכמעט הלכו לממשלה עם בני גנץ? אתם רוצים למנוע את זה? תצביעו מחל".

ראש הממשלה גם הודה בזלזול כי נאלץ למנוע את עריקת בנט ושקד לממשלת גנץ והעניק לנפתלי בנט את תיק הביטחון בכדי שלא יעשה זאת; "עצרתי מעבר של חברי כנסת מהימין לקואליציה של גנץ. נאלצתי לעשות מינוי מסוים (בנט) כדי לסכל את זה. חטפתי על המינוי הזה ביקורת".

בנוסף, נתניהו קרא פעם נוספת שלא להצביע ל'עוצמה יהודית': "אם יש מישהו שמתכוון להצביע לעוצמה יהודית אני מבקש ממנו לא לבזבז את הקול. אנחנו קרובים מאוד לניצחון ו-61. אם שוב נאבד שני מנדטים לאיבוד, זאת תהיה בכייה לדורות. אני מבין את התסכול שבן גביר לא ב'ימינה' אבל אסור לבזבז את הקול ובכך להביא לממשלת שמאל שתלויה ברשימה המשותפת", אמר.

בני גנץ בנימין נתניהו עלי אקספרס כנס בשבע בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד