י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"זאת אזהרה אחרונה"

אשכנזי: "נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון"; בליכוד איימו בחשיפה

נתניהו על הקלטות הרפז: "אשכנזי אמר באותן הקלטות אמירות מזעזעות על אחינו הדרוזים, שקשרו את גורלם עם גורלנו" • אשכנזי: "נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל" • הליכוד: ""אם תמשיך לשקר נאלץ לפרסם את הניסיונות שלך להצטרף לליכוד ואת הסירובים שקיבלת"

אשכנזי: "נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון"; בליכוד איימו בחשיפה
גבי אשכנזי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (שלישי) את חבר הכנסת גבי אשכנזי, וטען כי בהקלטות מלשכתו שתומללו במסגרת חקירת פרשת הרפז, תועד אשכנזי מדבר נגד העדה הדרוזית. לדבריו, "אשכנזי אמר באותן הקלטות אמירות מזעזעות על אחינו הדרוזים, שקשרו את גורלם עם גורלנו".

ראש הממשלה הוסיף כי "לשמוע רמטכ"ל אומר דברים מגונים נגד בני העדה זה דבר מקומם ומזעזע. אני אומר לבני גנץ ולגבי אשכנזי: תתביישו לכם, תגנו את הדברים מיד". אולם, נתניהו הבהיר כי "צו איסור הפרסום מונע ממני לפרט, אבל כל אזרח בישראל היה מתקומם".

בתגובה, אשכנזי תקף את נתניהו ואמר: "שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו. אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתבייש בשבילו. אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה - למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית - תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין".

בליכוד הגיבו לאשכנזי: "אם תמשיך לשקר נאלץ לפרסם את הניסיונות שלך להצטרף לליכוד ואת הסירובים שקיבלת בגלל הדברים הנוראיים שאמרת בהקלטות שלך. עזוב פוליטיקה, קודם תתנצל בפני בני העדה הדרוזית, אחינו ואהובינו. זאת אזהרה אחרונה".

גבי אשכנזי בנימין נתניהו הליכוד שר ביטחון פרשת הרפז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד