ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צפו בתיעוד הדרמטי

התחפש לחרדי ושדד שעון בשווי עשרות אלפי שקלים

צעיר תושב ראש העין נעצר בחשד לשוד חנות שעוני יוקרה ברעננה • השבוע הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע והיום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשה להארכת מעצר

התחפש לחרדי ושדד שעון בשווי עשרות אלפי שקלים
התחפש לחרדי וביצע שוד צילום: מצלמות אבטחה

לפני כחודשיים דווח למשטרה על שוד בחנות שעוני יוקרה ברח' אחוזה ברעננה. מחקירה אינטנסיבית ומאומצת של חוקרי המשטרה התברר כי החשוד תכנן ביחד עם אחרים, לשדוד בחנות לשעוני יוקרה כאשר מספר ימים קודם לאירוע השוד, הגיעו 2 אחרים לחנות והביעו עניין בשעונים תוך שהם בוחנים את המקום.

עוד העלתה החקירה, כי עוד ביום השוד, שעות ספורות קודם לכן, הגיע החשוד ביחד עם אחר לחנות כשהוא לבוש כחרדי עם מגבעת וחליפה קצרה והתעניין בשעון מסוים.

חברו נכנס זמן קצר אחריו לחנות אך הבחין כי דלת החנות לא נפתחה, סימן בראשו לשלילה לחשוד והשניים עזבו את המקום. כמה שעות לאחר מכן, שוב הגיע החשוד לחנות וביקש מהמוכר למדוד את אותו השעון. זמן קצר אחרי, הגיע אחר, החזיק את דלת החנות וסימן לחשוד לברוח.

החשוד ריסס בגז פלפל את המוכרים שהיו בחנות והשניים נמלטו מהמקום. 2 מוכרים קיבלו במקום טיפול רפואי מגורמי רפואה. מחקירת המשטרה עולה כי שוויו של השעון היוקרתי שנגנב מוערך בשווי של עשרות אלפי שקלים.

החשוד, בן 21 מראש העין, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה ביום 13.2.20 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. בדיון שהתקיים ביום ראשון 23.2.20 הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים ועד היום (רביעי). במעמד הדיון הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו הבוקר כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

נגד האחרים החקירה עודנה מתנהלת.

התחפש לחרדי גניבה שוד תכשיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד