ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
ארבעה ימים לבחירות

סקר מרתק: כמה מאמינים שגוש הימין ישיג 61 בבחירות

ארבעה ימים לבחירות מתפרסם סקר מרתק. למי צריכים חסידי חב"ד להצביע, כמה מאמינים לנתניהו שבנט ושקד תכננו לערוק לממשלה בראשות בני גנץ וכמה מאמינים בסיכויי גוש הימין להשיג 61 מנדטים

סקר מרתק: כמה מאמינים שגוש הימין ישיג 61 בבחירות
קמפיין כחול לבן בחוצות צילום: פלאש 90

ארבעה ימים בלבד לפתיחת הקלפיות: מתפרסם הערב (חמישי) סקר מיוחד של מכון 'דיירקט פולס' בהנהלת שלמה פילבר, שנערך בקרב הציבור החרדי.

על פי הסקר שנערך עבור המהדורה המרכזית של רדיו 'קול ברמה'; 60.5% מהציבור החרדי חושבים שחסידי חב"ד צריכים להצביע למפלגת יהדות התורה, בעוד ש-32.3% חושבים שהם צריכים להצביע למפלגת ש"ס. בנוסף, 3.8% חושבים שהם צריכים להצביע דווקא למפלגת עוצמה יהודית, גם במקרה שהסיכויים שלהם קטנים לעבור את אחוז החסימה. ימינה עם 3.4%.

השבוע אחרי הטענות של נתניהו כי נפתלי בנט ואיילת שקד עמדו לערוק לממשלה בראשות גנץ, 37.6% מהציבור החרדי מאמינים לטענות של נתניהו כי בנט ושקד עמדו לערוק לממשלה בראשות גנץ. לעומת זאת, 34.3% לא מאמינים לטענות של נתניהו כי הם עמדו לערוק. 28.1% ללא דעה בנושא או לא יודעים.

עוד עולה מהסקר, כי 49.6% מהציבור החרדי חושבים שיש סיכוי ל-61 לממשלת ימין. לעומת זאת, 29.6% חושבים שאין מנוס וישראל בדרך לבחירות בפעם הרביעית ברציפות. עוד 11.4% חושבים כי ליברמן והערבים יתמכו בממשלה בראשות בני גנץ. 9.5% חושבים שתהיה ממשלת אחדות.

 

סקר בחירות מכון הסקרים דיירקט פולס חסידי חבד בחירות 2020 רדיו קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד