י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"המראיינת רוצה לפגוע בנו"

צפו: בנט זעם על הראיון ונטש את האולפן

איך יתמודד שר הביטחון שלנו מול איראן ומול חיזבאללה, אם הוא לא מצליח להתמודד מול מראיינת בטלוויזיה הישראלית. זו שאלה שצריכה להישאל לאחר הצפייה בתיעוד יוצא הדופן בו נראה שר הביטחון נפתלי בנט מפוצץ ראיון ב'ערוץ 12' ונוטש • צפו

צפו: בנט זעם על הראיון ונטש את האולפן
נפתלי בנט צילום: Marc Israel Sellem/POOL

דרמה באולפני 'ערוץ 12' ביום שישי האחרון. יו"ר מפלגת 'ימינה', שר הביטחון נפתלי בנט, שהוזמן להתראיין באולפן, פוצץ את הראיון באמצעו ונטש את האולפן בחמת זעם, לא לפני שהוא משגר מסר לאזרחי לצופים.

מדובר בראיון שהוקלט מראש בשישי ואמור היה להיות משודר מיד עם צאת השבת בתכנית 'פגוש את העיתונות' בהגשת רינה מצליח ובשל היות השר חובש הכיפה, הראיון עמו הוקלט מראש, בעקבות שאלות שהקשתה המראיינת שלא נעמו לשר, הוא נטש בחמת זעם.

מגישת התכנית 'פגוש את העיתונות' רינה מצליח הזכירה לבנט: "בפעם הקודמת שהיית כאן קראת לי 'בורה', ואמרת שאני לא מדייקת בנתונים".

בנט: "את עושה את זה תמיד שאת לא מדייקת בנתונים".

מצליח: "אז הנה אני מראה לך נתונים מדובר צה"ל. תסתכל בנתונים של דובר צה"ל מה היה. כמה שיגורי טילים היו לפני שנפתלי בנט היה שר הביטחון וכמה אחרי".

כאן, עלתה שקופית המראה כי לפני שבנט היה שר ביטחון היו 33 שיגורים, לעומת 34 לאחר שנכנס לתפקיד (לא כולל מבצע חגורה שחורה).

בנט זעם ומיד תקף: "לא לא לא, אמרתי שאת בורה וטועה, שנייה, את עכשיו מעוות. גם את זה תכניסו לשידור. אמרתי שאת בורה כששאלת אותי על מעצר מנהלי לאנשי שמאל".

מצליח: "תחזירו את הגרפיקה" (של מספר השיגורים)".

בנט: "לא לא, אנחנו ממשיכים, אנחנו בלייב טו טייפ".

מצליח: "לזה אתה מוכן להתייחס?".

בנט: "אם אני באתי לפה בשביל שתעצרי את ימינה ותחפשי אותי בדברים הקטנים, אם לא מעניין אותך לתת לציבור להבין מה המדיניות שלי, אם זה האמבוש, אז אנחנו נסיים עכשיו".

מצליח: "יש לנו זמן למדיניות".

בנט: "רינה, הכל בסדר".

מצליח: "אני רוצה עוד הפעם לחזור לגרפיקה".

בנט: "אז זה הראיון חברים? אם זה הכיוון, אם זה מה שערוץ 2 מנסים לעשות, אני הולך".

כאן תלש בנט את המיקרופון ופנה למצלמה: "תראו פה מראיינת שכל מה שהיא רוצה זה לפגוע בנו, לעצור אותנו, אף אחד לא יעצור את ימינה".

כשסיים את דבריו יצא בנט מהאולפן, ורינה מצליח קראה לעברו: "אתה מתמודד פה עם עיתונאית, לא עם החיזבאללה".

נפתלי בנט רינה מצליח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד