י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"להפסיק את הטרור הישראלי" • צפו

סיקריקים וערבים בהפגנה קשה נגד ישראל

במקביל לוועידת איפא"ק שנערכת בימים אלו התקיימה הפגנה של גורמים פרו-פלסטינים אליה הצטרפו סיקריקים בלבוש חרדי • הללו פתלו בקריאות קשות נגד ישראל: "איפא"ק זה פשע, הציונות ומדינת ישראל גורמים למוות של יהודים" • צפו

סיקריקים וערבים בהפגנה קשה נגד ישראל
הסיקריקים בהפגנה צילום: מתוך הסרטון

מפגינים פרו-פלסטינים צעדו אתמול (ראשון) בסמוך לבית הלבן והפגינו נגד השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק, העורכת כנס בימים אלו. קריאות אנטישמיות קשות נשמעו במהלך ההפגנה. חלקם צעקו "מוות לישראל!". חלק מהמפגינים ביקשו מחבריהם להפסיק עם הקריאות.

המפגינים קראו "תשוחרר פלסטין לחופשי". כשהם התקרבו לאיפא"ק, הם נבלמו על ידי המשטרה שחסמה את המקום עם מחסומים רבים.


העניינים התלהטו כאשר כמה מהמשתתפים בהפגנה התעמתו עם באי הכנס. המשטרה הפרידה במהירות בין הצדדים. "זו אמריקה, לא ישראל", צעק מפגין אחד. מפגין אחר קילל את ישראל בצורה קשה. מילים שהמקלדת לא סובלת.

ישראל דוד ווייס, סיקריק קיצוני מוכר מהפגנות רבות נגד ישראל בשיתוף עם אנטישמים מוסלמים, צעק במאגפון, "איפא"ק זה פשע, הציונות ומדינת ישראל גורמים למוות של יהודים".

המשטרה יצרה קו המפריד בין שני הצדדים. פעיל אחד החזיק שלט עם כיתוב נגד ישראל, הניף שתי אצבעות ואמר למצלמה. "שיידעו את זה, זה לא אומר שלום. זה אומר ניצחון. זה מה שמתרחש, מהנהר לים, פלסטין תהיה חופשית!".

"השואה תחזור אליכם", צעק אחד המשתתפים. "אתם תישרפו אם לא תיתן לנו את האדמה, היטלר יחזור וישרוף את כולכם!". מפגינים אחרים ניסו להרגיע אותו ולהרחיק אותו מהמקום. "יהדות, כן! ציונות, לא", צעק בחור צעיר בקבוצה של הסיקריק ישראל דוד וייס.

איפא''ק סיקריקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד