כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מחזיר גרושתו בהפתעה

באמצע בר המצווה: זוג הגרושים נישאו בשנית

סיפור יוצא דופן הגיע ל'בחדרי חרדים': במהלך בר מצווה שהתקיימה בעיר בית שמש, נפגשו זוג גרושים והחלו לשוחח. לאחר דין ודברים הם החליטו לחזור והרב שהיה במקום חיתן אותם בעיצומה של בר המצווה

באמצע בר המצווה: זוג הגרושים נישאו בשנית
החתונה המאולתרת צילום: צילום מסך

סיפור לא שגרתי התרחש בתחילת השבוע באולם האירועים אמרלד בעיר בית שמש. בשעות הערב התקיימה במקום שמחת בר מצווה לילד שהגיע לעול תורה ומצוות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לשמחת הבר מצווה הגיעו כאורחים מכרי המשפחה - זוג גרושים, וכשפגשו אחד בשני הם החלו לשוחח ולאחר דין ודברים ביניהם, החליט הבעל להחזיר את גרושתו ולחזור לנישואים הראשונים כבימים ימימה.

כאן התחוללה דרמה של ממש. במקום נכח רב שהכיר את בני הזוג מהעבר, וכששמע שיש דרך חזרה, הוא החליט לקיים את טקס החופה בו במקום מבלי להמתין.

וכך, באמצע שמחת בר המצווה, פרסו על הרצפה מפה כשטיח, טלית שאולתרה שימשה באוויר לחופה, והרב קידש את בני הזוג אל מול עיני האורחים ההמומים מהרגע הגדול.

אחד הנוכחים סיפר בשיחה ל'בחדרי חרדים' על המקרה הנדיר: "אני 18 שנה בשמחות, ואף פעם לא ראיתי דבר כזה. באמצע הבר מצווה, פתאום אני רואה חופה עם טלית מאולתרת מוקמת. ומתחתיה עומדים זוג שהרב  חיתן ללא כל התראה מראש".

הוא הוסיף כי "זה היה מחזה מרהיב ולא צפוי, אך מעניין במיוחד".

אורח אחר שהיה באירוע ומכיר את הזוג סיפר ל'בחדרי חרדים': "זה היה הלם מוחלט. הם הגיעו לשם כל אחד לבד ויצאו משם כזוג מאושר ונשוי בשנית. ממה שאני מבין הם לא ידעו שהם הולכים להיפגש, ולאחר שכבר נפגשו הם החליטו לשבת ולדבר והחליטו להתחתן בחזרה. הרב שיהיה בריא ראה אותם והחליט שלא לדחות ולחתן אותם בו במקום".

בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד