י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יוטל סגר על אזורי מגורים

דרמה בישראל: אלפים יאלצו להיכנס לבידוד

נער שאובחן כלוקה בנגיף הקורונה והשתתף במשחק ספורט בתל אביב - הביא לכך שאלפי אוהדים שחלפו בשער שבו נכנס יוכנסו לבידוד • במקביל: במשרד הבריאות מתכוונים להטיל סגר באזורים שונים • מוקדי מד"א קרסו • מס' מבודדי הבית בישראל צפוי לזנק ל-12,000

דרמה בישראל: אלפים יאלצו להיכנס לבידוד
אנשי משרד הבריאות מחטאים חנות צילום: פלאש 90

משרד הבריאות הודיע אמש (שלישי) על שלושה חולי קורונה נוספים בישראל. מספר החולים כעת עומד על 15. חולה מספר 13 הינו נער מהיישוב אירוס, הלומד בבית ספר אזורי ברנר ועבד בחנות הפיראט האדום באור יהודה. החולה נמצא בבידוד ביתי החל מיום שבת ה-29/2.

להלן המקומות והתאריכים בהן נכח המחייבים את האנשים שהיו בקרבתו להכנס לבידוד:

1. חנות הפיראט האדום בימים 23-26/2 בשעות 16:30-21:00
2. ביה"ס איזורי ברנר בתאריכים 24-26/2 
3. איצטדיון בלומפילד שער 8 ביום ב' ה-24/2 בשעות 20:00-22:00.

כל תלמידי ביה"ס אזורי ברנר, כולל מורים, אנשי צוות וצוות ההסעות שהיו במגע עם הילד, מתבקשים להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד הטלפוני.
בנוסף, כל מי שהיה באיצטדיון בלומפילד במשחק הכדורגל וישב בשער 8 מתבקש להכנס לבידוד ולדווח על כך באתר משרד הבריאות. או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 או במוקדי קופות החולים.

אם במהלך הבידוד מופיעים סימפוטמים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101
של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

להנחיות בדבר אופן בידוד ביתי יש להכנס לאתר משרד הבריאות. החקירה האפידימיולוגית ממשיכה, ובאם יתגלו פרטים נוספים, הם יפורסמו לציבור. לאנשים נוספים שאותרו כמגע אישי עם החולה ניתנה הודעה בנפרד.

בשל כך, אלפי אוהדים ששהו בשער 8 יוכנסו לבידוד. כמו כן, למעלה מאלף תלמידי שכבת הביניים בה לומד החולה - הוכנסו לבידוד גם הם.

במשרד הבריאות מכנסים דיון חירום בשעות הקרובות. על פי הדיווחים צפוי המשרד להכריז על סגר מוחלט באזורי מגורים חשודים והקמת מרפאות קורונה נוספות.

בנוסף, אדם שנדבק בקורונה הצביע בקלפי ייעודית למבודדי בית, וחלק מהמבודדים שהצביעו בה נדרשים להיכנס מחדש לבידוד.

יצוין כי בעקבות פרסום המקומות שבהם שהו חולי הקורונה - מוקדי מד"א קרסו. לאחר פרסום המקומות בהם שהו 2 חולי קורונה נוספים, מספר מבודדי הבית צפוי לזנק למעל 12 אלף בני אדם.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח את ח"כ שלמה קרעי מהליכוד וח"כ משה ארבל מש"ס לפקח על ספירת הקולות בקלפיות של מבודדי הקורונה.

צילום: באדיבות המצלם

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד