י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

זינוק בהצבעת חרדים לליכוד: הישג למועמד החרדי זאב פליישמן

לראשונה: אלפי חרדים הצביעו לליכוד - מה שנזקף לזכות מטה הבחירות החרדי בליכוד שעל ניהולו הופקד היועץ האסטרטגי והמועמד החרדי בליכוד - זאב פליישמן

זינוק בהצבעת חרדים לליכוד: הישג למועמד החרדי זאב פליישמן
פליישמן עם הראש"ל צילום: פוטו שטרית

מפילוח נתוני תוצאות האמת עולה כי לראשונה אלפי חרדים הצביעו לליכוד, מה שנזקף לזכות מטה הבחירות החרדי בליכוד שעל ניהולו הופקד היועץ האסטרטגי והמועמד החרדי בליכוד, זאב פליישמן.

פליישמן, שאם יחוקק החוק הנורבגי, גם יהיה החרדי הראשון שיכהן כחבר כנסת מטעם הליכוד, הגה וניהל את קמפיין הליכוד לחרדים - "זמן לחיזוק", שזכה להדים וגם לשבחים רבים בקרב המגזר החרדי.

כאמור, עם פרסום התוצאות מתברר שגם הוביל להישג האדיר, כשבכל ריכוזי החרדים, רשם הליכוד זינוק של עשרות אחוזים ואף להכפלה בחלק מהמקומות כמו במודיעין עילית וכפר חבד.

בתגובה לדברים מסר פליישמן: "אני עדיין מעכל את הניצחון האדיר שהביא ראש הממשלה נתניהו, יחד עם בכירי הליכוד ובהם חברי ח"כ מיקי זוהר, שנתן בי אמון ומינה אותי לתפקיד מנהל המטה החרדי.
ללא ספק ההצבעה המאסיבית לליכוד בריכוזים החרדיים מדברת בעד עצמה, ומעידה יותר מכל כי אפשר לנהל קמפיין חיובי נטול התרסות והשמצות ולהביא הישגים אדירים, וזאת מבלי לפגוע בשותפות הטבעיות - המפלגות החרדיות. תודה לבורא עולם על ההצלחה והניצחון.

זאב פליישמן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד