י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
על רקע הדכדוך בימין

נתניהו יכנס את ראשי הבלוק לפגישה דחופה

על רקע השינוי הדרמטי המסתמן שמוריד מהפרק אפשרויות להרכבת ממשלת ימין ואף מוליד את יוזמת הדחת נתניהו - ראש הממשלה זימן למשרדו את ראשי בלוק הימין לפגישה דחופה

נתניהו יכנס את ראשי הבלוק לפגישה דחופה
בלוק הימין עם ראש הממשלה צילום: באדיבות המצלם

לאחר השינוי הדרמטי המסתמן בעקבות ספירת המעטפות הכפולות, ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן את ראשי בלוק הימין לפגישה דחופה בכנסת בשעה 14:00 (רביעי).

מדובר בפגישה שנייה מאז פרסום תוצאות הבחירות. יצוין כי אתמול נפגשו ראשי הסיעות ודנו באפשרויות להרכבת ממשלה. כעת, לאחר יוזמת עופר שלח, יאלצו בבלוק הימין לדון באפשרויות להדוף את יוזמת כחול לבן.

בגוש הימין הנמיכו בשעות האחרונות את הציפיות, וכעת הם מקווים לתוצאה של 59 מנדטים בלבד. לטענת גורמים בוועדת הבחירות, הדבר עוד אפשרי לאחר ספירת הקולות האחרונים שטרם הוזנו במערכת.

כזכור, אתמול בתום מפגש ראשון עם ראש הממשלה, נמסר מראשי בלוק הימין כי, "בפגישה סוכם שימשיכו לפעול יחד כגוש אחד בראשות ראש הממשלה נתניהו, במטרה להקים מהר ככל הניתן ממשלה לאומית חזקה למדינת ישראל".

עוד נמסר כי, "סוכם שלא פוסלים כניסה לממשלה של מפלגות המכירות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. העם אמר את דברו - רוצים ממשלה לאומית בראשות נתניהו", אמרו ראשי המחנה הלאומי.

בלוק הימין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד