י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תערוק ותהפוך לשרה?

המאמצים לגייס עריקים ממחנה המרכז שמאל

מאז תוצאות הבחירות בליכוד מיהרו להצהיר כי ישנם עריקים ממחנה השמאל שבדרך להצטרף לליכוד. השם החם הוא יו"ר גשר ח"כ אורלי לוי אבקסיס שמכחישה. מי שקיבלה הצעה לכהן כשרה, היא חברת הכנסת החברתית של כחול לבן, מירב כהן

המאמצים לגייס עריקים ממחנה המרכז שמאל
מליאת הכנסת, הבוקר צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

כחלק מניסיונות הליכוד לשכנע חכים לערוק מכחול לבן, ח"כ מירב כהן קיבלה הצעה לערוק בתמורה למינויה לשרה לענייני גמלאים או לתיק הרווחה, זאת בהמשך לכוונת הליכוד לנסות לגייס עריקים מכחול לבן והעבודה - גשר - מרצ ופניות דומות שנעשו לחברי הכנסת צביקה האוזר, יועז הנדל, ועומר ינקלביץ'.

ח"כ מירב כהן הגיבה על ההצעה ואמרה: "זו ממש לא הדרך אני בזה לתופעה של עריקים פוליטיים, זהו מהלך אופרטוניסטי וציני שכל מטרתו להשיג ג'וב".

יו"ר גשר ח"כ אורלי לוי אבקסיס גם כן הגיבה לשמועות וכתבה: "מכל הידיעות שהיו - אין דובים ואין יער. אין ולא היו כלל מגעים עם גורמים פוליטיים כלשהם. כל מה שהתפרסם עד כה בעניין הוא לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים".

עוד אומרת לוי אבקסיס, כי "גם הניסיון לערבב את שם אבי בהצעה כביכול לתמיכה בעניין הנשיאות היא הזויה ויכולה לעלות רק בדמיונם של אלו החושבים שניתן להשיג כל דבר על ידי מתן אתנן שכזה -וזה בעיני מבזה בעיקר את מי שחושב כך".

אורלי לוי אבקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד