י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לוקחים אחריות

אפקט הקורונה: בוטלה מסיבת הפורים לילדים חולי סרטן

התפשטות הקורונה בישראל הובילה לביטול נוסף - מאכזב אך אחראי • בארגון רחשי לב החליטו לבטל את מסיבת הפורים המסורתית עבור ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם • שימי גשייד מנכ"ל הארגון: "שמים את בטיחות הילדים בראש"

אפקט הקורונה: בוטלה מסיבת הפורים לילדים חולי סרטן
מסיבת פורים ברחשי לב צילום: אלחנן באגד

מסיבת הפורים המסורתית של ארגון רחשי לב עבור ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, אשר תוכננה להתקיים ביום ראשון 8.3 בבית הילד בשיבא תל השומר - בוטלה בשל התפשטות נגיף הקורונה בישראל. כזכור, בשל התפשטות הנגיף הוחלט במשרד הבריאות על קורה של הנחיות חדשות, וביניהן איסור התקהלות של למעלה מ-5,000 איש.

למרות שבמסיבת הפורים לא היו צפויים להשתתף כמות כזאת גדולה של אנשים, בהתייעצות שהתקיימה עם הצוותים הרפואיים המלווים את פעילות הארגון הוחלט לבטל את מסיבת הפורים.

כידוע, חלק מתופעות הלוואי של הסרטן הם ספירות נמוכות - דבר הפוגע במערכת החיסונית. מלבד הסכנה בהידבקות לילדים עם ספירות נמוכות, המשמעות של הכנסת ילד חולה סרטן לבידוד של 14 יום היא הפסקת טיפולי כימותרפיה באופן מיידי ועצירת טיפולים מצילי חיים. בשל כך הוחלט לבטל את המסיבה, החלטה שאולי קצת מאכזבת אבל אחראית.

שימי גשייד, מנכ"ל ארגון "רחשי לב": "מסיבת הפורים הינה אירוע של פעם בשנה, חגיגה מלאה באנרגיות, אקשן ושמחה עבור הילדים בני המשפחות. חיי הילדים ובריאותם הם בראש מעינינו ולכן אנחנו נוקטים באחריות ציבורית ומבטלים את המסיבה".

הוא הוסיף, כי "נמשיך לחגוג עם הילדים את חג הפורים בחדרי הטיפולים, בהמתנה להקרנות, בזמן קבלת הטיפול הכימותרפי ובבית הילד שלנו".

 

 

רחשי לב שימי גשייד קורונה חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד