כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
דרמה ביד אליהו

מגיפת הקורונה: במשרד הבריאות זועמים על קבוצת הכדורסל

אמש התחוללה דרמה של ממש בעקבות החשש מנגיף הקורונה, סביב משחקה החשוב של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב מול הקבוצה הטורקית. מועדון הספורט לא הבהיר לאוהדים הרבים האם הם יוכנסו להיכל ורק חלקו הקטן הוכנס לבסוף • במשרד הבריאות זועמים

מגיפת הקורונה: במשרד הבריאות זועמים על קבוצת הכדורסל
מכבי תל אביב בכדורסל צילום: פלאש 90

בהלת נגיף הקורונה לא פוסחת על שום תחום בחיי השגרה בארץ, ולאחר שעשרות אלפים נכנסו לבידוד ונאסרו התקהלויות של מעל 5000 איש, הגיעה אמש דרמת הנגיף המאיים אל המגרש המרכזי של עולם הספורט בישראל.

מכבי תל אביב בכדורסל היא קבוצה אהודה מאוד על ישראלים רבים ונחשבת בצדק לאחת המובילות באירופה. אתמול (רביעי) נערך משחק חשוב של הקבוצה מול הקבוצה שנחשבת המובילה באירופה - אנאדולו אפס הטורקית.

כיאה למעמד המשחק, היכלה הביתי של מכבי - מנורה מבטחים, היה אמור להיות מלא עד אפס מקום, אך עקב בהלת הקורונה מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב שידר בלבול ולא אמר לאוהדים הרבים האם המשחק יערך עם קהל או בלי.

אתמול, רק כחצי שעה לפני תחילת המשחק, פתחו את אולם מנורה מבטחים (יד אליהו) בתל אביב לכניסת קהל שהמתין זמן ממושך בלא לדעת האם יוכנס או לא.

בסיום משחק דרמטי אגב, ניצחה מכבי תל אביב את הקבוצה הטורקית לעיני אולם חצי ריק.

בהקשר למשחק כותבים באתר ערוץ הספורט, כי מכבי לא הוציאה שום הודעה בשעות שלפני ההתמודדות וחלק מהאוהדים לא אהב את ההתנהלות.

אבי, אוהד מכבי שלא הגיע להיכל, אמר לערוץ הספורט: "ערב שלם חיכיתי לשמוע מה אומרים במכבי ולא אמרו כלום. אני גר בפרדס חנה, נתנו לנו להבין שהמשחק ייערך ללא קהל, אז ויתרתי. פתאום חצי שעה לפני אני רואה שמכניסים אוהדים. זה פשוט זלזול מרגיז, כאילו תיכננו שמי שיבוא ייכנס ומי שלא - לא"

במשרד הבריאות זועמים על הקבוצה שקיימה את המשחק בניגוד להוראות והם שיגרו הודעת הבהרה בנושא: בהתאם להנחיות משרד הבריאות כל מי ששהה במדינות הקבועות בצו הבידוד ב-14 הימים האחרונים מחויב לשהות בבידוד.

קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א לא הוחרגה מתחולת הצו ואם שחקניה שהו במדינה שהחוזרים ממנה מחויבים בבידוד אז גם הם מחויבים לשהות בבידוד. הפרה של הצו מהווה הפרה של החוק ועלולה לגרור נקיטת צעדי אכיפה נגד המפרים של הצו.

מכבי תל אביב קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד