כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מתקפה חריפה ביותר

היועץ לשעבר: "ליברמן מושחת, נוכל, ראש ארגון פשע"

מי שהיה יועצו של ליברמן בראשית שנות ה-2000 פותח פה על הבוס שלעבר ומכנה אותו "ראש ארגון פשע, נוכל ומושחת". הוא מגולל בפוסט עצבני שפרסם כיצד שלח אותו ליברמן כחבר כנסת, לבצע מעשי שחיתות לכאורה ומציין כי "סגנית פרקליט המדינה אמרה שאתה צריך לשבת 100 שנה בבית הסוהר"

היועץ לשעבר: "ליברמן מושחת, נוכל, ראש ארגון פשע"
אביגדור ליברמן/יוסי כמיסה צילום: פלאש 90/מתוך פייסבוק

"אני עצבני ואני לא מתכון להיות ממלכתי בפוסט הזה", כך פותח יוסי כמיסה, יועצו הקרוב לשעבר של אביגדור ליברמן בפוסט שפרסם בפייסבוק.

"ליברמן מושחת, נוכל, ראש אירגון פשע", קובע כמיסה כמי שהיה הקרוב אליו ביותר בראשית שנות האלפיים. הוא מזכיר, "כח"כ בשנת 2000 שלחת אותי להביא את אחת העסקאות הגדולות ביהלומים עם ממשלת קונגו. היית חבר כנסת. היית שותף בעסקה עם מיכאל צרנוי. אני הייתי שם. אני נשלחתי על ידך לעסקה הזו".

"בקשרים שלך עם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין סגרתם את התיק. היית מיוצג ע"י העו"ד המושחת והנוכל יעקב וינרוט. שר המשפטים ששמר עליך ולחצת למנות אותו לשר היה חברך המושחת יעקב נאמן. נאמן מינה את היועמ"ש יהודה וינשטיין. הכל היה מתוכנן לסגור לך את התיק הגדול", כך טוען יועצו לשעבר של ליברמן.

"לפני חצי שנה לערך פלט יאיר נתניהו מה שידעתי כל הזמן שהתיק שלך נסגר בקומבינה. יאיר ידע מה שאני ידעתי כל הזמן. סגנית פרקליט המדינה אמרה שאתה צריך לשבת 100 שנה בבית הסוהר. היא נהלה את כל החקירה והיא יודעת מה היה בתיק", ממשיך היועץ לשעבר.

"רק פשוט שאותה העיף שי ניצן שקיבל את מינוי של פרקליט המדינה מהמושחת נאמן על מנת לא להקיים צעקות על סגירת התיק. זכור לכולם מה היו דעותיו הפוליטיות של שי ניצן כסגן פרקליט המדינה. משונה היה למנות בתקופת ממשלה ימנית שמאלן כמו שי ניצן לפרקליט המדינה. לי לא היה משונה. ניצן קיבל את מינוי פרקליט המדינה בתמורה לשקט".

"אני כותב עליך במשך 5 חודשים בפיסבוק כמה אתה מושחת, כמה אתה נוכל ואתה לא תובע אותי דיבה... השאלה למה?אתה מפחד יסמרטוט? אתה יותר גרוע מראש ארגון פשע!".

לסיום כותב יוסי כמיסה בפייסבוק: "אני מצפה מהממונה על ביקורת הפרקליטות השופט לשעבר דוד רוזן לפתוח את התיק מחדש ולהעמיד סוף סוף את הנוכל הזה לדין".

יוסי כמיסה אביגדור ליברמן פרשת ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד