כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
יגרום לנו להתגעגע לאובמה

סנדרס מינה שונא ישראל ליועץ בכיר בקמפיין

אל הקמפיין של איש השמאל הקיצוני ברני סנדרס מצטרף בימים אלו יועץ חדש שנחשב לשונא ישראל ואף כינה את הציונות גזענות

סנדרס מינה שונא ישראל ליועץ בכיר בקמפיין
ברני סנדרס צילום: רויטרס

פיליפ אגנו, שכינה את הציונות "גזענית" במאמר בשנת 2015, הודיע ​​כי הצטרף לקמפיין של הסנאטור ברני סנדרס כיועץ בכיר. אגנו פרסם את ההודעה בחשבון הטוויטר שלו.

ברני סנדרס מתמודד מול ג'ו ביידן על תפקיד יו"ר המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, כאשר מי שיוביל יתמודד מול הנשיא המכהן דונאלד טראמפ בבחירות שיתקיימו בסוף השנה הנוכחית.

סנדרס נחשב לאיש שמאל קיצוני, הוא כינה את נתניהו 'ראש ממשלה גזען וריאקציונר', ואמר כי ישקול להחזיר את השגרירות האמריקאית לתל אביב אם ייבחר לנשיא ארצות הברית. הוא אמר כי, "אי אפשר להתעלם מסבלם של הפלסטינים".

פיליפ אגנו כיהן בעבר בקמפיינים שונים של סנדרס. הוא בין המייסדים של קבוצה שהוקמה בתגובה להירצחו של הצעיר האפרו-אמריקני טרייבון מרטין בשנת 2012. הקבוצה תמכה ב'חזית העממית לשחרור פלסטין', שהוגדרה ארגון טרור בארה"ב מאז 1997. הקבוצה גם מקדמת ותומכת בתנועת החרם והסנקציות נגד ישראל - ה-BDS.

במאמר שפורסם בכתב העת Ebony ב-2015, אגנו כינה את הציונות "אידיאולוגיה גזענית, נצלנית עם הדרה", הוא גם מתח ביקורת על ברק אובמה בהשוואה בין זכותם של יהודים להחזיק במדינה לאמריקאים-אפריקאים המבקשים הגנה שווה על פי החוק. אגנו כינה את ההשוואה "שקר" והכחיש את הדברים.

ארה"ב בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 ברק אובאמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד