י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כפי שנחשף ב'בחדרי'

הוראות מיוחדות לישיבות: כלים חד פעמיים ושהייה בחדרים בהפסקות

משרד הבריאות מפרסם הערב את ההנחיות לגבי התקהלות במוסדות ובישיבות וכן הנחיות לתלמידי חו"ל ששוקלים לשוב הביתה לחג הפסח ולשוב לזמן קיץ ללימוד בישראל | ההוראות המלאות 

הוראות מיוחדות לישיבות: כלים חד פעמיים ושהייה בחדרים בהפסקות
פתיחת הזמן בישיבת חב"ד בצפת צילום: דוד כהן, פלאש 90

כפי שפורסם הבוקר (חמישי) לראשונה ב'בחדרי חרדים', משרד הבריאות מפרסם הערב את ההנחיות לגבי התקהלות במוסדות ובישיבות וכן הנחיות לתלמידי חו"ל ששוקלים לשוב הביתה לחג הפסח ולשוב לזמן קיץ ללימוד בישראל.

על פי ההנחיות של משרד הבריאות: בחור ישיבה שסובל מתסמינים של קורונה (שיעול, חום, קוצר נשימה וצינון) לא יורשה להישאר בישיבה ואף לא בפנימיה ויאלץ לשוב לביתו, שאם מדובר בתלמיד חו"ל על הנהלת הישיבה לדאוג למקום מבודד.

כמו כן, משרד הבריאות מורה למנהלי הישיבות שלא לקיים פעילות לימודית משותפת בקבוצה שמספרה מעל 100 איש, כאשר משרד הבריאות מבקש למנוע התקהלויות גם מחוץ לישיבה.

עוד דורשים במשרד הבריאות כי מומלץ, שבין הסדרים, התלמידים ישנו בחדרים ולא יסתובבו מחוצה להם. גם בארוחות חל איסור לקיים ארוחה עם מעל 100 משתתפים.

כמו כן, המשרד דורש מהישיבות להשתמש רק בכלים חד פעמיים ולא בכלים שיתופיים.

בנוסף להנחיות על שמירה על ניקיון הישיבה וחדר האוכל, המשרד מורה על שטיפת ידיים קודם הכניסה לחדר האוכל ולבית המדרש וכן דרישה שלא ללחוץ ידיים בין התלמידים ובין הרבנים לתלמידים.

ההוראות הינו בתוקף עד להודעה חדשה.

בחורי ישיבות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד