י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לראשונה מאז הבחירות

נתניהו שוחח עם גנץ: "תומכי טרור לא חלק מהממשלה"

ראש הממשלה נתניהו חייג הלילה לבני גנץ וקרא לו לממשלת אחדות לאומית שתטפל בבעיות הקשות אליה נקלעה המדינה בעקבות נגיף הקורונה | נתניהו הבהיר בשיחתם כי הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מהממשלה בשום אופן | בליכוד ובכחול לבן מאשימים זה את זה באי התקדמות

נתניהו שוחח עם גנץ: "תומכי טרור לא חלק מהממשלה"
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: גילי יערי/גדעון מרקוביץ, פלאש 90

לאחר קריאתו הפומבית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, להקים ממשלת חירום לאומית בעקבות קצב ההתפשטות של נגיף הקורונה, נתניהו וגנץ שוחחו לאחר חצות הלילה, כשראש הממשלה דחה את בקשתו של גנץ ומ'הליכוד' נמסר כי נתניהו ממתין לתשובתו של גנץ.

בליכוד עדכנו כי לאחר חצות הלילה ראש הממשלה נתניהו שוחח עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, כאשר בשיחה אמר ראש הממשלה לח"כ גנץ, כי "לאור התפשטות מגפת הקורונה בעולם ובארץ זה הזמן להחלטות של מנהיגים. לכן רה"מ חזר והזמין את ח"כ גנץ לפגישה מידית במטרה להקים מיד ממשלת חירום לאומית".

עוד נמסר כי נתניהו הבהיר לגנץ בנוגע לדרישתו "לכלול נציגות של כל חלקי הבית", כשעל פי 'הליכוד': "ראש הממשלה הבהיר בשיחה כי תומכי טרור לא יכולים להיות חלק מהממשלה – לא בשגרה ולא בחירום".

לסיום נכתב בהודעה כי "ראש הממשלה ממתין לתשובתו החיובית של גנץ".

גם ב'כחול לבן' עדכנו על השיחה בין גנץ לראש הממשלה נתניהו ועדכנו כי גנץ הציע לנתניהו לקיים עוד הלילה פגישה בין צוותי המו"מ "בכדי לבחון הקמת ממשלת חירום לאומית רחבה, בכדי להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה".

עוד נמסר מטעמם כי "גנץ הודיע לנתניהו, כי בכל מקרה, בכוונתו לסייע בכל פעולה הקשורה בטובת הציבור בנושא זה", כאשר ב'כחול לבן' הבהירו עוד בניגוד לליכוד כי "נתניהו טרם השיב לגנץ נכון לשעה זו".

כזכור, ראש הממשלה קרא אמש (חמישי) בהצהרה לתקשורת, להקים ממשלת חירום לאומית לאור המצב הסבוך בישראל סביב נגיף הקורונה, כשלאחר מכן שוחח ראש הממשלה עם נשיא המדינה ראובן ריבלין שהזמין את הצדדים להיפגש בבית הנשיא ולאחר מכן גם שוחח על כך עם בני גנץ.

מנגד, יו"ר כחול לבן, בני גנץ הודיע כי "כחול לבן בראשותי גיבתה עד היום ותמשיך לגבות את המאבק המשותף במגפת הקורונה והשפעותיה. כפי שעשינו עד כה, נמשיך לנהוג בממלכתיות ובאחריות למען הציבור. לאור המצב, נהיה נכונים לדון בהקמת ממשלת חירום לאומית רחבה שתכלול נציגות של כל חלקי הבית. נעשה כל מאמץ בכדי לקדם מהלך זה למען אזרחי ישראל ומדינת ישראל".

ממשלת אחדות לאומית ראש הממשלה בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד