כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"עונשו של אללה"

למרבה האירוניה: המטיף נדבק בעצמו בקורונה

מטיף איראני שלפני ימים אחדים טען שנגיף הקורונה התחיל בסין כעונש על יחסם למוסלמים, נדבק בעצמו בנגיף הקטלני המשתולל במיוחד באיראן | הוא אמר כי הסינים "הטילו מצור על יותר ממיליון מוסלמים ושמו אותם במעצר בית. העיתונאים באותה מדינה החלו ללעוג לכיסוי הראש של נשים מוסלמיות"

למרבה האירוניה: המטיף נדבק בעצמו בקורונה
המטיף האדי אל-מודרסי צילום: מתוך טוויטר

מטיף איסלאמי שאמר כי נגיף הקורונה הוא "עונשו של אללה" על היחס של סין למוסלמים, חטף את הנגיף בעצמו.

כמה אירוני. בחודש פברואר אמר האדי אל-מודרסי שנמצא באיראן, כי התפרצות נגיף הווירוס הייתה "ללא ספק מעשה של אללה שהוא עונש אלוקי נגד הסינים על היחס, הלעג, וחוסר הערכה שלהם כלפי מוסלמים והאיסלאם", כך דווח באתר MEMRI שעוקב אחר הנעשה בתקשורת המוסלמית.

"ברור כי התפשטות הנגיף הזה היא מעשה של אללה. כיצד אנו יודעים זאת? התפשטות נגיף הקורונה החלה בסין, מדינה עתיקה ורחבת ידיים, שהאוכלוסייה בה מהווה שביעית מהאנושות", קבע אל-מודרסי.

"יותר ממיליארד אנשים חיים באותה מדינה. השלטונות באותה מדינה הם עריציים והם הטילו מצור על יותר ממיליון מוסלמים ושמו אותם במעצר בית. העיתונאים באותה מדינה החלו ללעוג לכיסוי הראש של נשים מוסלמיות והם אילצו גברים מוסלמים לאכול חזיר ולשתות יין. אללה שלח עליהם מחלה, ומחלה זו הטילה מצור על 40 מיליון [אנשים סינים]. ולכן הם קיבלו עונש של לכסות את הפנים גברים ונשים כאחד על ידי אללה, באמצעות רשויות המדינה ופקידים". הוסיף המטיף שנגיע בנגיף הקורונה בעצמו.

כעת לאחר שדווח כי אל-מודרסי חלה בנגיף הקורונה. המטיף צייץ בחשבון הטוויטר שלו לכמעט מיליון עוקביו, תפילה לנביא מוחמד וטען שבריאותו משתפרת. הוא העלה תמונה שלו כשהוא לבוש עם מסכה על הפנים.

קורונה קורונה באיראן מטיף מוסלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד