ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מצב חירום

הקורונה בארה"ב: טראמפ הכריז על יום תפילה

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הכריז על מצב חירום לאומי לאחר שלמעלה מחמישים איש מתו עד כה בארה"ב כתוצאה מקורונה • במקביל, הכריז טראמפ על יום תפילה מיוחד • תוצאות הבדיקה שעבר לגילוי הנגיף יצאו שליליות

הקורונה בארה"ב: טראמפ הכריז על יום תפילה
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הקורונה הולכת ומתפשטת בארה"ב, ועד כה מתו כתוצאה מהנגיף למעלה מחמישים בני אדם. בשל כך, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ קרא לקיים היום (ראשון) יום תפילה.

כזכור, בשבוע שעבר נפגש טראמפ עם דוברו של נשיא ברזיל שאובחן כחולה קורונה, ובשל כך טראמפ עבר בדיקה לגילוי הנגיף שיצאה שלילית.

במקביל הודיע הבית הלבן על עריכת בדיקות חום לכלל אנשי הסגל אשר עובדים בסביבתו של הנשיא וסגנו מייק פנס. כמו כן, הוחלט להרחיב את איסור הכניסה למדינה גם לאזרחי בריטניה ואירלנד החל מיום שני הקרוב, זאת לאחר שכניסת אזרחים ממדינות אירופה נאסרה כבר בשבוע שעבר.

ביום שישי הכריז הנשיא טראמפ על מצב חירום לאומי, כשהמהלך נועד לאפשר העברת תקציב לסיוע פדרלי של עד 50 מיליארד דולר להתמודדות עם הקורונה. בעקבות ההכרזה בית הנבחרים האמריקני אישר את חבילת הסיוע שהוצעה, הכוללת בין היתר בדיקות קורונה בחינם - גם למי שאין לו ביטוח רפואי - וכן היתר לחופשת מחלה בתשלום למשך 14 יום עבור המאושפזים בבידוד. ביום שני הקרוב צפויה ההצעה לעלות לאישור הסנאט.

קורונה דונאלד טראמפ ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד