ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
חשיפת 'בחדרי'

נגיף הקורונה; נתניהו נועד עם החרדים: למצוא פתרון ללימוד תורה

כפי שפורסם אמש ב'בחדרי חרדים', במטרה למצוא פתרונות לבעיות ההלכתיות שנוצרות סביב המערכה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, נועד לפני זמן קצר ראש הממשלה נתניהו עם הרבנים הראשיים, מזכירי מועצות, יו"ר וועד הישיבות, ראשי הסיעות וראשי ישיבות 

נגיף הקורונה; נתניהו נועד עם החרדים: למצוא פתרון ללימוד תורה
לקראת הפגישה עם ראש הממשלה צילום: באדיבות המצלם

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (ראשון) עם הרבנים הראשיים, מזכירי מועצות, יו"ר וועד הישיבות, ראשי הסיעות וראשי ישיבות מהציונות הדתית כדי לבחון פתרונות להחניות משרד הבריאות הפוגעים בציבור החרדי.

הפגישה הגיעה על רקע ההנחיות האוסרות התקהלות של עשרה בני אדם תחת קורת גג אחת, דבר שמשפיע על תפילות במניין ועל לימוד בישיבות, כאשר מרבית הישיבות הליטאיות טרם פוזרו והמשיכו בשגרה.

אתמול הורה שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי יש להמשיך את הלימודים במוסדות כבשגרה, כאשר על פי הפרסום של משה ויסברג, ההוראה נותרה גם לאחר דיון ובחלטה שקיבל היום שר התורה הגר״ח קנייבקי.

בלשכת ראש הממשלה מסרו בתום המפגש, כי "ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם הרבנים הראשיים לישראל, מזכירי מועצת גדולי התורה, הרב שפירא, יו"ר ועד הישיבות ועם ראשי הסיעות החרדיות. בדיון הוסכם כי יש לשמור על הנחיות משרד הבריאות, תוך מציאת פתרונות ללימוד תורה".

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד