כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מפחיד אותנו מאוד"

דרמה: חשש כי 2 ילדים נושאים את הקורונה

פאניקה וחשש בקהילה החרדית במנצ'סטר שבבריטניה, כי שני ילדים ממכינה לישיבה 'עץ חיים' נדבקו בוירוס הקורונה | "הכל כאן קטסטרופה, אנחנו בהלם גדול, אנשים לא מבינים את הבעיה, הילדים האלה הסתובבו בכל מקום בפורים עצמו, הילד שלי לומד שם ואני חושש, זה מפחיד אותנו מאד", מספר אחד ההורים ל'בחדרי'

דרמה: חשש כי 2 ילדים נושאים את הקורונה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

המכינה לישיבה 'עץ חיים' במנצ'סטר שבבריטניה תיסגר החל מהיום (שני) עד להודעה חדשה, לאחר שקיים חשד ששני ילדים התגלו כנושאי נגיף הקורונה, המוסד יפתח לפי המצב, ורק לאחר אישור ממשרד הבריאות.

אב אחד הילדים במכינה לישיבה 'עץ חיים', אומר ל'בחדרי חרדים': "הכל כאן קטסטרופה, אנחנו בהלם גדול, אנשים לא מבינים את הבעיה, הילדים האלה הסתובבו בכל מקום בפורים עצמו, הילד שלי לומד שם ואני חושש, זה מפחיד אותנו מאד".

עסקן בקהילה החרדית במנצ'סטר מספר ל'בחדרי חרדים' כי "אנשים מתחילים להבין את הבעיה, הילדים האלה הסתובבו כל הפורים עם כולם, עם 'ישיבה לצעירים' ועם כל מה שזז ורקד, כל הגבירים - העשירים, הם נכנסו לבתים ולמקומות בהם היו מלא אנשים, ואין מצב בכלל לעקוב אחרי איפה הם היו, הם היו בכל מקום".

אביו של ילד נוסף מהמוסד אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא לא יודע מה לעשות; "אף אחד כאן לא יודע מה לעשות, היה בית ספר אחד 'ברוטן ג'ואיש' שהיה חשד שיש שם קורונה, אך הרשויות שללו את זה, והם אמרו להן לפתוח מחר את הבית ספר, אבל הבית ספר של הבן שלי כרגע סגור, אני בלחץ כי הילד שלי היה איתם, עם הילדים האלה, גם אני הייתי לידם בזמן מסוים, יש מלא אנשים שהיו בבתים האלה, אנשים כאן לא יודעים מה עושים".

עידכון מהשעה האחרונה: בית הספר כתב במייל לילי לכלל ההורים, "לאחר קבלת הדרכה ממשרד הבריאות, והתייעצות עם דעת תורה, מוסד הלימודים יהיה פתוח מ -10 בבוקר, אם לילד שלכם יש חום או שיעול, עליו להישאר בבית. תודה על ההבנה שלך בתקופה זו".

חולי קורונה קורונה מנצ'סטר מתיבתא עץ חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד