כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יש מחיר למעשים

הכדורגלן שביצע תנועה אנטישמית שוחרר מקבוצתו

כשבוע לאחר שביצע תנועה מגונה אנטישמית על המגרש מול הקבוצה היריבה שיש לה אוהדים יהודים רבים, כדורגלן ארגנטינאי הודח מקבוצתו 

הכדורגלן שביצע תנועה אנטישמית שוחרר מקבוצתו
שחקן כדורגל. אילוסטרציה צילום: unsplash

הכדורגלן הארגנטינאי שביצע תנועה אנטישמית לאחר שהורחק על ידי שופט מהמשחק נגד קבוצה עם תומכים יהודים רבים, שוחרר על ידי קבוצתו ביום שישי האחרון.

השחקן שמשחק ב'ניו שיקגו' ארנאלדו גונזאלז, הורחק ממשחק ב-8 במרץ, לאחר שהניח את ידו על ראשו, חיקה כיפה על ראשו עם תנועה מגונה מול אוהדי הקבוצה היריבה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בעודו יורד מהמגרש ביום ראשון בשבוע שעבר, ארנלדו גונזלס הניח את ידו על ראשו, כשהוא מחקה כיפה, והוסיף בידו השניה תנועה מגונה.

קבוצתו, ניו שיקגו, שיחקה מול אטלנטה, מועדון בעיר בואנוס איירס בצמוד לשכונה יהודית מסורתית גדולה בעיר, שנוסדה בשנת 1904, אטלנטה קיבלה תמיכה היסטורית קבועה מצד אוהדים יהודים ותמיד היתה עם כמה שחקנים ומנהלים יהודים. המועדון משחק כעת בליגה השנייה של הכדורגל בארגנטינה.

מאוחר יותר התנצל גונזלס בסרטון שפורסם בחשבון הטוויטר של ניו שיקגו, ואמר שהוא "מתבייש מאוד". צוות הקבוצה גם צייץ התנצלות בפני אטלנטה ו"הקהילה היהודית כולה".

ראש המכון הלאומי בארגנטינה נגד אפליה, שנאת זרים וגזענות - ארגון ממשלתי - אמר כי הקבוצה עשויה לנקוט בצעדים משפטיים נגד גונזאלז.

שחקן כדורגל מניע אנטישמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד