כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
למחרת הפרישה

הח"כית הפורשת שיתפה: "עברתי אירוע מוחי"

למחרת הודעתה על פרישתה מהחיים הפוליטיים, ח"כ יעל גרמן פרסמה פוסט קצר בפייסבוק, בו כתבה כי "לפני כשבוע עברתי ארוע מוחי קל. אני נמצאת בתקופת התאוששות ושיקום וחשבתי שאין לי את הכוח והאנרגיה הנחוצים להמשך העבודה בכנסת"

הח"כית הפורשת שיתפה: "עברתי אירוע מוחי"
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שאתמול הודיעה על פרישתה מהחיים הפוליטיים אחרי 7 שנים בכנסת, שרת הבריאות לשעבר מ'יש עתיד' יעל גרמן, שיתפה בפוסט בפייסבוק וכתבה: "לפני כשבוע עברתי ארוע מוחי קל. אני נמצאת בתקופת התאוששות ושיקום וחשבתי שאין לי את הכוח והאנרגיה הנחוצים להמשך העבודה בכנסת, במיוחד לאור האתגרים הצפויים. לכן החלטתי לפנות את מקומי לבא אחריי ברשימה, כדי שיוכל להקדיש את מה שראוי וצריך להקדיש כחבר כנסת".

"אני עוזבת עם הרגשת סיפוק על עבודה ציבורית אמיתית וחסרת אינטרסים זרים ומקווה שלאחר שאתאושש אמצא את המקום ממנו אמשיך לקחת חלק במאבקים הציבוריים החשובים הצפויים לנו ובעיקר במאבק על שמירת הדמוקרטיה שלנו".

כזכור, אמש הודיעה חברת הכנסת יעל גרמן מבכירי צמרת 'יש עתיד', שגם כיהנה כשרת הבריאות בכנסת ה-19, על פרישתה מהחיים הפוליטיים עקב מצבה הבריאותי. במקומה נכנס לכנסת ח"כ לשעבר עידן רול - מקום 34 ברשימת 'כחול לבן'.

יו"ר יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד אמר בתגובה לפרישתה: "אין לוחמת כיעל גרמן. שותפה לדרך ולעשייה, דוגמא ומופת לנבחרת ציבור. מאחל לה בריאות וכח, עוד נראה אותה ממשיכה בעשייתה למען הציבור".

יעל גרמן פרישה מהחיים הפוליטיים אירוע מוחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד