כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בידוד ממשלתי

מגיפת הקורונה: אריה דרעי נכנס לבידוד

השר אריה דרעי ושלושה ח"כים נוספים נכנסו הערב לבידוד, לאחר ששהו יחד עם חולה קורונה - מדובר בפגישה שנערכה בהשתתפות ראש מועצת מרחבים שהודיע הערב כי חלה בקורונה | דובר הכנסת פרסם הודעה מתוקנת לגבי השר הנגבי ושני ח"כים נוספים כי עליהם להכנס לבידוד

מגיפת הקורונה: אריה דרעי נכנס לבידוד
דרעי בבידוד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים שהודיע הערב (שלישי) כי הוא חלה בנגיף הקורונה, ממשיך לסבך את המערכת הפוליטית, כשבין הייתר הוא מכניס גם את שר הפנים אריה דרעי לבידוד, לצד שלושה חברי כנסת נוספים.

במשרד הפנים הודיעו כי ביום ראשון בצהריים, נערכה באולם הישיבות במשרד הפנים בירושלים, ישיבה בהשתתפות שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים ויו"ר מרכז שלטון הרשויות המקומיות. כאשר הישיבה נערכה לפי כל הכללים המחמירים. בחדר נכחו כל העת עשרה אנשים ששהו במרחק האחד מהשני ונמנעו ממגע.

העלילה מסתבכת לאחר שבישיבה נכחו שר הפנים, אריה דרעי, מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, יו"ר מרכז שלטון מקומי, חיים ביבס, סגן יו"ר שלטון מקומי בני ביטון, ברק סרי, יועץ התקשורת של שר הפנים, עו"ד יהודה זמרת, היועץ המשפטי של משרד הפנים, ובכירים נוספים.

מיד לאחר ההודעה כי חג'ג' חולה בקורונה, הכניסו עצמם כל משתתפי הישיבה לבידוד. כעת הם ממתינים לתחקור של משרד הבריאות שיקבע את המשך ההליך לגביהם. כל משתתפי הישיבה יפעלו בהתאם להנחיות הרפואיות של משרד הבריאות.

מחיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר: "לאחר שהתגלה כי שי חג'ג' נושא את נגיף הקורונה ולאחר שנכחתי בפגישה איתו השבוע, הודעתי לצוות העירייה והשלטון המקומי כי אכנס לבידוד ואמתין לעדכון ממשרד הבריאות. חשוב לציין כי הפגישה התקיימה על פי הכללים המחמירים וכרגע אני ממתין לתחקיר משרד הבריאות שיחליט אם אצטרך להיות בבידוד או לא. אם אצטרך להמשיך בבידוד, אמשיך לנהל את ענייני העירייה והשלטון המקומי על הצד הטוב ביותר מביתי ואתן לאנשי המקצוע לעשות את עבודתם הטובה. בריאות שלמה לכולם".

בתוך כך, לאחר שמשרד הבריאות הודיעו לשלושה חברי הכנסת. צחי הנגבי, אלון שוסטר ורם בן ברק כי הם לא צריכים להכנס לבידוד למרות שנועדו עם ראש המועצה בשבוע שעבר - קצין הכנסת החליט לשנות את החלטתו.

מהכנסת נמסר הערב כי ממידע שהגיע בשעה האחרונה לקצין הכנסת שהו שלושת חברי הכנסת : בן ברק, שוסטר והנגבי בשבוע שעבר במחיצתו של שי חג׳ג׳ ראש מועצת מרחבים אשר אובחן כחולה קורונה.

קצין הכנסת קיים שיחה עם אודי קליין - סגן ראש לממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות, במהלכו נמסר לו כי הנושא הובא לידיעתו של המשרד ועל כן כבר נוצר קשר עם חברי הכנסת אשר קיבלו הנחיה להיכנס לבידוד מידי.

קורונה בידוד ביתי צחי הנגבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד