ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
משבר הכלכלי בעקבות הקורונה

טראמפ מתכנן לסייע עם 850 מיליארד דולר

הנשיא טראמפ מבקש מהקונגרס לאשר סיוע כלכלי חירום בכדי לעזור לאזרחי ארה"ב לעבור את 'הכאב הכלכלי' של משבר נגיף הקורונה, עם סיוע כספי ישירות לאמריקנים | המיליונרים לא יהנו מהסיוע

טראמפ מתכנן לסייע עם 850 מיליארד דולר
סטיבן מנוצ'ין לצידו של הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מבקש מהקונגרס לאשר סיוע כלכלי חירום בכדי לעזור לאנשים לעבור את 'הכאב הכלכלי' של משבר נגיף הקורונה, עם סיוע כספי ישירות לאמריקנים.

טראמפ רוצה בדיקות לקהל הרחב תוך שבועיים. שר האוצר, סטיבן מנוצ'ין, אמר אתמול (שלישי) כי נציגי המדינה והרשויות המקומיות יפעלו ביתר שאת כדי להגביל את התנועה בכבישים ובשווקים לנוכח המחלה ההולכת וגוברת. "הנשיא הורה לי שעלינו לעשות זאת עכשיו". אמר מנוצ'ין.

ההצעה לשלוח צ'קים עם סכום מכובד לאזרחים מחייבת אישור מהקונגרס. פרטים מדוייקים עדיין לא פורסמו, למעט שר האוצר מנוצ'ין שאמר כי הסכום צריך להיות משמעותי ומיליונרים לא יקבלו אותו.

"אנו רוצים לוודא שאמריקאים יקבלו כסף לכיסם במהירות," אמר מנוצ'ין, לאחר צניחה חזקה ביום שני של שוק המניות, במהלך המפגש בין טראמפ לעוזריו על המרכיבים של חבילת ההצלה הכלכלית.

שר האוצר מתכנן חבילה של בערך 850 מיליארד דולר, כאשר גורמים רשמיים שואפים שהקונגרס יאשר זאת השבוע. אך כמה מחוקקים היו סקפטיים לגבי הסיכויים שבקשה כזו תאושר בקונגרס.

הקונגרס יתבקש לאשר את חבילת ההצלה הכלכלית מרחיקת הלכת ביותר מאז המיתון הגדול של 2008.

"יש התלהבות גדולה בקרב המחוקקים", אמר הנשיא דונלד טראמפ בתדריך בבית הלבן, כשהוא מתווה כמה מרכיבים בתוכנית הכלכלית "אני אומר את זה עבור הרפובליקנים והדמוקרטים".

סטיבן מנוצין דולנד טראמפ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד