י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היעד: 250 מיליון דולר

הקורונה בארה"ב: טראמפ הנחה וחברת צ'רידי החרדית פתחה במצ'ינג

בעקבות ההכרזה של נשיא ארה"ב דולנד טראמפ על משבר הקורונה, יצא ארגון ה-CDC פאודיישן - המרכז לבקרת מחלות ומניעתן של ארצות הברית בקמפיין גיוס המונים למאבק בקורונה • מי שזכתה להוביל את הקמפיין היא חברת צ'רידי • היעד: 250 מיליון דולר 

הקורונה בארה"ב: טראמפ הנחה וחברת צ'רידי החרדית פתחה במצ'ינג
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

משבר הקורונה לא פוסח גם על ארצות הברית: לאחר הכרזת הנשיא האמריקאי על משבר הקורונה, יצא ארגון ה-CDC פאודיישן האמריקאי בימים האחרונים בקמפיין גיוס המונים נרחב בקרב הקהילה העסקית האמריקאית ובקרב הציבור הרחב על מנת להתחיל בצעדים מיידים למאבק בקורונה.

בארגון מעוניינים להגיע ליעד של 250 מיליון דולר, על מנת לתת מענה לצרכים והפעילויות הרבות שהם מבקשים לבצע נגד הנגיף. מי שזכתה להוביל את הקמפיין היא חברת צ'רידי אשר מחזיקה בנציגויות במדינות רבות בעולם.

בימים האחרונים אף פורסם בכלי התקשורת האמריקאים כי ב-CDC פאודיישן דורשים מהנשיא האמריקאי לבצע צעדים חריפים יותר על מנת לעצור את הקורונה.

פרטי ההסכם נסגרו בשבוע שעבר עם ארגון הידידים של ה-CDC פאודיישן שעומד מאחורי הקמפיין וחברת צ'רידי.

גם בישראל החלה חברת צרידי בקמפיין גיוס לארגון מד"א (באמצעות אגודת הידידים) כדי לאפשר מימון של 'השלב הבא' בהתמודדות עם הקורונה באמצעות מימון לציוד חדש למתנדבים אשר ייתן מענה למאות אלפי המבודדים בבית, ללא יציאה לבתי החולים.

קורונה דונלד טראמפ ארה"ב צ'רידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד