א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"חובה לציית להנחיות"

בעקבות הקורונה: מלונית השבת של 'רחשי לב' חודלת מפעילות

ונשמרת לנפשותיכם-האירוח במלונית רחשי לב בתל השומר נסגר בשבת הקרובה • הרב ראובן גשייד יו"ר הארגון: "חובה לציית להנחיות משרד הבריאות ככתבם וכלשונם"

בעקבות הקורונה: מלונית השבת של 'רחשי לב' חודלת מפעילות
בית הילד של רחשי לב צילום: באדיבות המצלם

לאור הנחיות משרד הבריאות והנהלת בית החולים, ארגון "רחשי לב" הודיע על הפסקה זמנית של אירוח במלונית "בית הילד" עקב וירוס הקורונה. ניתן לעקוב ולהתעדכן במערכת הטלפונית 0722777779.

רחשי לב שהפכה מזמן לשם נרדף לאימפריית חסד בעולם הרפואה בכלל, ובבית חולים שיבא בתל השומר בפרט, מארחת מידי שבת וחג את עשרות המלווים הבאים לשהות לצד יקיריהם המאושפזים במחלקות השונות, המלווים מכל החוגים והעדות שוהים בצוותא ונהנים מאווירה של שבת המלכה ללא עלות.

בית הילד של רחשי לב

רחשי לב מפעילה את האירוח בשבתות ובמועדי ישראל מזה כעשור ומאפשרת לינה בסטנדרטים גבוהים אשר מאפשרים למלווים לאגור כוחות ולשוב ליקיריהם בכוחות מחודשים.
הרב גשייד מציין כי הסעודות השבת המוגשות מידי שבת לציבור אחרי התפילה בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית באדיבות הנהלת בית החולים ממשיכות בשלב זה בכפוף להנחיות משרד הבריאות, ומאחל כי נזכה לקבל שבתות מתוך רוב שמחה.

הרב ראובן גשייד בתדריך לצוות השטח שפועל לצד חששות נגיף הקורונה

בתוך כך נמסר כי הופסקה פעילות באגף לילד המיוחד ולא יתקיימו נופשונים ומועדוניות עד להנחיה נוספת ממשרד הבריאות, ונכון לשעת כתיבת השורות הנחיה זו כוללת את הנופשון המסורתי של שבת גדול.

עם זאת, נציין כי המלונית לילדים החולים ממשיכה לפעול כרגיל כל העת.

מטופלים איתם שוחחנו העלו חשש כבד בנוגע ללינה בשבתות, כיוון שללא המלונית של רחשי לב לא יהיה להם איפה לשהות. "זה ממש הציל אותנו עד היום", אמר אחד מהם. "זו האופציה היחידה שבה אוכל לשהות יחד עם הבן שלי שמאושפז פה. אבל אני מבין את ההחלטה לסגור", הוא סיים.

רחשי לב שימי גשייד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד