י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במלאות השנה להסתלקות הרבי

גדולי הזמר מרטיטים עם מחרוזת 'סקולען' • אל תפספסו

במלאות השנה להסתלקות האדמו"ר מסקולען זצוק"ל שיחול בכ"ה אדר, מוגשת מחרוזת מיוחדת במינה משירי הרבי זצ"ל שנוגע כמלחין גדול, אותה ביצעו חמישה זמרים חסידיים מובילים בערב הצדעה מיוחד לאיש הרדיו המוזיקלי יוסי גיל • צפו

גדולי הזמר מרטיטים עם מחרוזת 'סקולען' • אל תפספסו
עטיפה מחרוזת סקולען צילום: יח"צ

חסידים ואנשי מעשה מכל רחבי תבל יציינו השבוע, בכ"ה אדר, את יום השנה הראשון להסתלקותו של רבן של ישראל, האדמו"ר מסקולען זצוק"ל. רבנו הגדול, נודע, כאביו, רבי אליעזר זוסיא זצוק"ל, בכח נגינתו השמימית ובחיבור מאות ניגוני קודש המושרים בכל חצרות הקודש.

לרגל יום ההילולא, מגישה מקהלת 'מלכות' – אימפריית הניגון היהודי בניצוחו של פנחס ביכלר, יחד עם תזמורתו של מאסטרו יהודה גלילי, מחרוזת מרגשת, המורכבת מעידית אוצרותיה של סקולען, אותה משמיעים ברמה כל גדולי הזמר החסידי, ה"ה זאנוויל ויינברגר, יעקב יהודה דסקל, מנדי וייס, אבריימי רוט, ישראל אדלר ומשולם גרינברגר.

המחרוזת מתוך מופע 'עשרים שנות' לאיש המוזיקה החסידית יוסי גיל בהפקת 'קול ברמה'. הצילום והעריכה של נתי אלבר. המיקס של חיים גוטסמן. הדיגיטל והיח"צ של בחזית.

חסידות סקולען מחרוזת שירים מקהלת מלכות יהודה גלילי מנדי וייס משולם גרינברגר יענקי דסקל זאנוויל ויינברגר אברימי רוט ישראל אדלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד