ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נגיף הקורונה

הרב מנמק: איך בעיר הגדולה אין כמעט חולים

שליח חב"ד בהונג קונג, הרב ישראל ליברמן, מסביר איך בעיר גדולה בעלת מספר תושבים כמעט זהה לישראל, אובחנו עד כה רק 181 חולים בנגיף

הרב מנמק: איך בעיר הגדולה אין כמעט חולים
נסיעה ברכבת בימי משבר הקורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

הרב ישראל ליברמן, שליח חב"ד בהונג קונג, מסביר מדוע בעיר שיש בה כמעט 7.5 מיליון איש, יש רק 181 שאובחנו עם נגיף הקורונה חודש וחצי לאחר שההתפרצות החלה. יתר על כן, 70 חולים כבר נרפאו וחזרו הביתה

הרב ליברמן אומר שהסיבה לכך היא פשוטה מאוד. תושבי הונג קונג מקיימים לחלוטין את הוראות הממשלה, דבר שהוא היה עד אליו פעמים רבות בשנים שהוא גר שם "זה לא יאמן. כשיש המתנה לאוטובוס, הם עומדים במקום. הם מכבדים זה את זה."

"כשפרץ וירוס הקורונה הממשלה הודיעה כאן על הוראות בנוגע לבטיחות. כשיצאנו לרחובות ראינו איך 99% מהאנשים - נדיר לראות מישהו ללא מסכה."

"יש בקבוקי אלכוהול בכל בניין, בכל בית מלון, בכל משרד, בכל בית ובכל מונית לחיטוי הידיים. כולם ללא יוצא מן הכלל שוטפים את ידיהם עשרות פעמים ביום. וככה המספרים לא גדלים."

דבר נוסף אומר הרב ליברמן. "אמונה וביטחון בהשם, חשוב להאמין בהשם ולגרום לעוד אנשים לאמונה. עלינו לעבור לצד החיובי של הנגיף המתפשט ולהשתמש באמונה שלנו כדי "להדביק" אחרים עם אמונה".

קורונה הונג קונג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד