י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
3,615 חולים ו-22 מתים

החרדי שהיה במצב קשה: שב להכרה ומצבו משתפר

בעוד בניו יורק ממשיכים לדאוג מקצב העלייה במנין החולים והמתים מנגיף הקורונה, ישנה בשורה טובה. אחד מראשוני החולים - עורך דין חרדי שב להכרה ויצר קשר עם בני משפחתו שנמצאים בהסגר | אשתו סיפרה בפייסבוק: "הוא מנסה להבין את העולם בו אף אחד לא יוצא החוצה"

החרדי שהיה במצב קשה: שב להכרה ומצבו משתפר
מחטאים בית חולים צילום: פלאש 90

עורך דין שהיה מראשוני המאושפזים בניו יורק, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והיה ללא הכרה, התעורר בחסדי שמים ומצבו משתפר, הוא שוחח עם בני משפחתו.

עדינה לואיס גרבוז פרסמה בפייסבוק כי בעלה, לורנס גרבוז, "ער לגמרי ונראה כי הוא בדרך להחלמה מלאה". מוקדם יותר החודש הוא היה במצב קשה בבית חולים בעיר ניו יורק.

הוא שייך לקהילה בניו-רושל שבמחוז ווסטצ'סטר בניו יורק, אשתו עדינה גרבוז, הנמצאת תחת הסגר, אמרה כי בעלה מודע רק כעת למצב הקשה בו היה.

"הוא מנסה להבין את העולם בו אף אחד לא יוצא החוצה, אין מפגשים חברתיים, אין אירועים דתיים, אין פורים, אבל נראה שהוא תופס מהר את מה שקרה", כתבה בפייסבוק.

כמו כן, נראה שהאדם הראשון שנבדק ונמצא עם הנגיף בניו יורק, נמצא נקי ממנו לאחר שהתאושש בביתו, כך עדכן מושל ניו יורק אנדרו קואומו.

מושל ניו יורק עדכן עוד ביממה האחרונה כי יותר ממאה אנשים שנבדקו ונמצאו נושאים את הנגיף, התאוששו.

על פי העדכון האחרון של ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, ישנם בעירו מעל 3,615 נדבקים ולפחות -22 מתים מהנגיף יותר מ-1,000 אובחנו רק ברביעי האחרון, מה שמשקף לא רק את התפשטות הנגיף אלא גם את העלייה הדרמטית בבדיקות.

יצוין כי בוושינגטון מנין המתים הגיע כבר ל-74, יותר מכל מדינה אחרת מבין 50 המדינות שבארצות הברית.

עורך דין חרדי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד