י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האחדות עדיין רחוקה

הקוקפיט של כחול לבן התכנס: עלו מספר חלופות וכיווני פעולה

מסתבר שהדיבורים אמש על ממשלת אחדות היו מוקדמים מדי. הנהגת כחול לבן התכנסה היום בסיומה החליטו להיאבק נגד יו"ר הכנסת, בניסיון להחליפו ולהקים וועדות חיוניות מתפקדות 

הקוקפיט של כחול לבן התכנס: עלו מספר חלופות וכיווני פעולה
'רביעיית ההנהגה ב'כחול לבן צילום: Gili Yaari/Flsh90

ארבעת חברי הקוקפיט של 'כחול לבן' התכנסו היום (שישי) בכדי לדון בעתידם הפוליטי. לעת עתה נראה כי ממשלת האחדות עדיין רחוקה מאוד.

גורם הבקיא בפרטי הפגישה מסר לכתב הפוליטי של 'ידיעות אחרונות' יובל קרני כי אין שום פיצול בכחול לבן. זה הכל תדרוכים שיוצאים מנתניהו. בנוסף אומר אותו גורם כי כחול לבן תעשה הכול כדי להקים ממשלת אחדות רחבה בראשות בני גנץ. כמו כן, "נילחם בכל הכוח שיש לנו כדי להפעיל את הכנסת והוועדות שלה".

הכתבת דפנה ליאל מ'ערוץ 12' דיווחה כי הקוקפיט הסתיים עם הסכמה להמשיך את המהלכים בכנסת ובייחוד את החלפת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וכי בינתיים אין הצעה מספיק טובה מהליכוד, כך שאין טעם לדון בשאלה מי בפנים ומי בחוץ.

בזמן שהקוקפיט התכנס, כמה מפגינים הגיעו למחות מול ביתו של בני גנץ, וקראו: "לא יושבים עם מאפיונר", זאת במחאה על האפשרות להקמת ממשלת אחדות. במקביל התאספו מפגינים מול ביתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, במחאה על המהלכים שהוביל בכנסת השבוע.

בסיום הפגישה נמסר מדוברות 'כחול לבן':

הנהגת כחול לבן נפגשה היום ודנה בחלופות שעומדות בפניה ובאופן המשך הפעילות על מנת למצות את המנדט שהוטל על יו"ר כחול לבן בני גנץ להקמת ממשלה בראשותו. בדיון עלו מספר חלופות וכיווני פעולה.

סוכם כי בשבוע הקרוב ייעשה כל מאמץ לפתוח את הכנסת והוועדות ולהתחיל לעבוד כדי לסייע לאזרחי ישראל מול המשבר הכלכלי כתוצאה ממגפת הקורונה.

חברי ההנהגה של כחול לבן מקווים ומאמינים שבג"ץ יורה לעלות להצבעה את פתיחת ועדות הכנסת ואת יו"ר הכנסת.
בכל מקרה ובכל מצב פוליטי – כחול לבן תתמוך בכל מהלך שיסייע בהתמודדות של אזרחי ישראל מול מגפת הקורונה.

מפלגת כחול לבן ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד