י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"תגייסו קורטוב של שכל במוחכם"

המפקד השמיץ את הליכודניקים וחטף תגובה מביכה

מפקד זרוע היבשה בצה"ל לשעבר התבטא: "ליכודניקים, מתי תגייסו קורטוב של שכל במוחכם השונא, המוסת, העיוור" וחטף סיפור מביך מעברו הצבאי 

המפקד השמיץ את הליכודניקים וחטף תגובה מביכה
פעילי ליכוד ברחובות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מפקד זרוע היבשה לשעבר, צור גיא, תקף את מצביעי הליכוד ונבחריו בפוסט בפייסבוק וכתב: "הדיקטטורה פה והליכודניקים שותקים. מעניין מה היה נותן תושב גרמניה הנאצית שהשפיע בעד בחירתו של היטלר ב1933 כדי לחזור בו מתמיכתו. לאחר שהיה מאוחר מידי. ליכודניקים מתי תתעוררו ותגייסו קורטוב של שכל במוחכם השונא, המוסת, העיוור, וקורטוב רעות עם העם שלכם. הרי טיפשים רובכם לא. הרי האמת ברורה לכם שביבי מחפש להרוס את כל הבלמים".

מי שהגיב בעוצמה לדברים, היה נחמיה גרשוני - איילהו, שכתב בטוויטר: "‏גיא צור זה הגאון שקיבל טיסה באף 16, כתת אלוף, ובנחיתה הרים את ידית קיפול הגלגלים ועשה נזק אדיר למטוס קרב מבצעי. ואני יודע כי עבדתי הרבה זמן על המטוס הזה כדי להחזיר אותו לשירות מבצעי".

‏נחמיה מספר עוד: "באחד הימים בהם טיפלנו במטוס שגיא צור הרס, ישבנו מחוץ לחדר אוכל בשעה די מאוחרת. מב"ס נבטים דאז, אמיר הרפז (בן של), יצא מחד"א קצינים ושאל מה קרה שאנחנו עדיין שם. אז אמרתי: אם תוכל לדאוג שאף קצין לא ירים גלגלים בנחיתה זה יעזור... הוא היה קצת בהלם ואני הגשתי כמה שעות התנצלות בכתב".

מפלגת הליכוד גיא צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד