_ _ _
י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מד"א בקריאה לציבור: "חייבים את עזרתכם"

תיקי הכוננים שעבורם יצא מד"א בקמפיין, כוללים : ערכות בדיקת קורונה, מסכות מיגון, מכשיר החייאה, מנשם, בלוני חמצן ותרופות שיאפשרו להעניק לחולים טיפול חירום רפואי בבית

מד"א בקריאה לציבור: "חייבים את עזרתכם"
כונני מד"א צילום: דוברות מד"א

בימים טרופים אלו, לאור התפשטות וירוס הקורונה והעומס הכבד על בתי החולים, יצא מגן דוד אדום בתכנית חירום לאומית שתיתן מענה רפואי לשוהים בבידוד. במסגרתה, ייפרסו מיידית 3,000 כוננים בכל רחבי הארץ, על מנת לטפל בחולים בביתם בלי לפנותם לבתי החולים ככל שניתן.

עקב כך, יצא מד"א בקמפיין מימון המונים נרחב וקורא לציבור לקחת בו חלק. כל תרומה קריטית, במיוחד בשל העובדה שמד"א אינו מתוקצב על ידי המדינה, אע"פ שהוא ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל.

כל פעילותו של הארגון מתאפשרת ממכירת שירותים ומתרומות של נדבנים מהארץ ומהעולם. אגב, המדינה אמנם לא מתקצבת אבל כן מפקחת על מחירי הפינוי באמבולנס.

תיקי הכוננים שעבורם יצא מד"א בקמפיין, כוללים : ערכות בדיקת קורונה, מסכות מיגון, מכשיר החייאה, מנשם, בלוני חמצן ותרופות שיאפשרו להעניק לחולים טיפול חירום רפואי, בבית.

מדי יום מתקבלות עשרות אלפי קריאות למוקדים השונים והעומס הרב על הארגון מקשה על מתן מענה יעיל ומציל חיים לכולם. באמצעות הציוד והמיגון תתאפשר הרחבת הפעילות ומתן המענה לפונים באופן יעיל יותר.

מצב החירום מחייב אותנו, האזרחים, לקחת אחריות על חיינו ולסייע למד"א להיערך עבורנו לכל תרחיש, בשביל החיים שלנו ושל יקירינו. ידידי מד"א קוראים לכל אחד ואחת מכם, להיות שותפים במאמץ הלאומי ולסייע במימון תיקי הכונן עבור צוותי מד"א. זה עניין של חיים ומוות! תרמו עכשיו>>

מד"א קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד