י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
אנטישמיות מזוויעה • צפו

החסיד קבע תור ונזרק: "אתה מפיץ קורונה"

חסיד אמריקאי שקבע תור לטיפול ברכבו, הופתע לגלות כי בעוד אותו לא מוכנים להכניס למקום בטענה "שהוא מפיץ את הנגיף", אחרים דווקא נכנסים חופשי • צפו

החסיד קבע תור ונזרק: "אתה מפיץ קורונה"
מרכז שירות טויוטה צילום: צילום מסך

יהודי חסידי קבע פגישה ביום הבוקר (שני) לשירות הרכב שלו בטויוטה בגושן, ניו יורק, אך במקום לקבל שירות כמו שאר הלקוחות, נאמר לו לעזוב מכיוון שהוא "מפיץ את הנגיף".

היהודי מספר, כי הוא התקשר למוסך טויוטה ושאל אם הוא יוכל להביא את רכבו לטיפול ונאמר לו שזו לא בעיה, מכיוון שהם פתוחים. הוא קיבל תור לשעה 9:30 בבוקר. הוא הגיע למוסך ודקה לאחר מכן נאמר לו על ידי עובד לעזוב כיוון שהם סגורים בגלל התפרצות נגיף הקורונה. כך דווח האתר Yeshiva world news.

האיש לא האמין, הוא התרחק והסתכל וראה רכבים אחד אחרי השני נכנסים לטיפול. הוא החל להסריט וידיאו של הרכבים שנכנסו לאחר שנאמר לו שהם סגורים. הוא שוב התקשר לסוכנות טויוטה ואמר "פיספסתי את התור שלי לפגישה שלי, האם יש מקום להיום?" מטויוטה נאמר לו, "בטח, בוא בשעה 10:15 הבוקר".

הוא שוב נכנס פנימה, ופנה לעובדת המקום שאמרה לו לעזוב. הוא יצא ממכוניתו והתקרב לעובד אחר - אולי מנהל, ושאל אותו מדוע הוא לא מקבל שירות. האיש פשוט הגיב "אתה מפיץ את הנגיף, אתה חייב ללכת". האיש ראה שהוא מצולם, סירב לענות על שאלות והלך במהירות מהמקום.

אנטישמיות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד