י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במצוות הרבי

"מאכל האמונה": המבצע הגדול של חב"ד לבלימת הקורונה

במצוות הרבי מליובאוויטש ובעקבות דברי הזוהר כי המצה היא מאכל האמונה, צעירי אגודת חב"ד יוצאים במבצע ארצי, במסגרתו יוכל כל ישראלי לקבל מצה שמורה מהודרת שנאפתה בכפר חב"ד. תיעוד: כך נראה החמ"ל בכפר

"מאכל האמונה": המבצע הגדול של חב"ד לבלימת הקורונה
מבצע פסח חב"ד צילום: שניאור שיף

קצת יותר משבועיים לחג הפסח ובצל התפשטות נגיף הקורונה, בצעירי אגודת חב"ד יוצאים במבצע ארצי ומיוחד, במסגרתו יוכל כל ישראלי להזמין מצה שמורה ומהודרת שנאפתה במאפיית המצות בכפר חב"ד.

לאורך השנים הפציר הרבי מליובאוויטש בחסידים לדאוג שלכל יהודי תהיה מצה שמורה, כשהוא מצטט את דברי הזוהר שקובע כי המצה היא מאכל האמונה.

"מתאחדים. מאמינים. מתרפאים. דווקא השנה - מאכל האמונה", זו כותרת הקמפיין של צעירי אגודת חב"ד שיוצא במבצע הגדול שיאפשר לכל אחד להזמין בטלפון או בוואצפ מצה שמורה.

את המצה יהיה ניתן לקבל בבית חב"ד הקרוב למקום המגורים של המזמין, או לנקודת איסוף נוחה, מתוך רשימה המתפרסמת באתר מיוחד שהשיקה חב"ד.

"זו התשובה המעשית לקורונה", אומר יושב ראש צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "הרבי דיבר פעמים רבות על סגולתו הרפואית והפלאית של המצה השמורה וזה הכלי הרוחני-המעשי שנוכל לעשות מצדנו בכדי לדאוג לכל אחד ואחת בארץ הקודש שיקבל מצה שמורה".

בחמ"ל שנפתח בכפר חב"ד, החלו להעמיס את מארזי המצות הרבים שיעשו את דרכם בימים הקרובים לכל נקודה בארץ.

קורונה חב"ד מצות מצווה חלוקת מצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד