י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יצחק נתקע בבידוד עם כאבי גב חזקים - זה היה המזל שלו

סובלים מכאבים אבל לא יכולים לצאת מהבית? הכירו את המכשיר שמביא את הטיפול בכאבים עד אליכם ולכם יש הזדמנות להתנסות בו

יצחק נתקע בבידוד עם כאבי גב חזקים - זה היה המזל שלו
יצחק מספר על המכשיר צילום: מתוך הסרטון

כולנו סובלים מכאבים, כאבי ברכיים או גב מהתעסקות עם הילדים ובישולים, כאבים בצוואר משעות של למידה בישיבה או כאבי מפרקים שבאים עם הגיל. הכאבים מקשים עלינו לקיים את אורח החיים שלנו ופוגעים בתפקוד היום יומי. אבל היום, כשאין אפשרות לצאת מהבית לקבל טיפול לכאבים במכונים ובמרפאות הפיזיותרפיה כדאי לטפל בכאבים בבית. את הטיפול הביתי עושים עם בי קיור לייזר מכשיר רפואי שאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש ביתי. המכשיר פועל באמצעות פטנט יהודי שמאפשר לטפל בכאבים בלי לצאת מהבית ולכם יש הזדמנות להתנסות בו למשך 60 יום במחיר מיוחד.  

המציאות החדשה שנכפתה עלינו בשבועות האחרונים, הביאה רבים מאיתנו לחפש אחר פתרונות אלטרנטיביים לכאבים שלנו, כאלו שלא מצריכים יציאה מהבית או המתנה בתורים. בעוד ש המכונים וקופות החולים עובדים במתכונת מצומצמת, רבים מאיתנו נשארנו לסבול מכאבים. אבל יש מכשיר אחד שמציע טיפול ביתי בכאבים, זהה לזה הניתן במכונים ומרפאות הכאב, בעל יעילות מוכחת בטיפול בכאבים, מומלץ על ידי מיטב הרופאים ולכם יש הזדמנות להתנסות בו.

גם יצחק שלפני כ-13 שנה אובחן עם 3 פריצות דיסק בעמוד השדרה הצווארי, חיפש אחר פתרון לכאבים שלו. יצחק פנה לאורתופד מומחה שהמליץ לו לעבור ניתוח על מנת לטפל בכאבים, אך הוא העדיף לנסות ולהימנע מהניתוח. הוא התחיל לעבור טיפולים ארוכים במרפאת הכאב בתל השומר "זה התחיל מזריקות לא נעימות בצוואר" סיפר יצחק "בכל שבוע טיפול של כמה שעות ואחרי כן עוד שעה בחדר ההתאוששות". אך כל טיפול שניסה לא פתר את הכאבים.

הפטנט היהודי שהפך לפלא טכנולוגי

מכשיר הבי קיור לייזר עובד על טכנולוגיית הלייזר הרך לטיפול במגוון סוגי כאבים אורתופדיים, דלקות ופצעים בעור. הפטנט היהודי הראשון מסוגו בארץ מאפשר לכל אחד לקבל טיפול מלא בלייזר רך בלי לצאת מהבית. כמה דקות של שימוש מדי יום יורידו את עוצמת הכאב וישפרו באופן דרמטי את יכולת התפקוד שלכם.

המכשיר הוא קומפקטי, נוח לאחיזה ופשוט לשימוש. גודלו כגודל שלט רחוק של טלוויזיה, משקלו קל ואם היה לכם חשש שמא מדובר במכשיר גדול ומסורבל שהפעלתו מורכבת, הרי שההפך הוא הנכון – מדובר במכשיר קטן שמעוצב לאחיזה נוחה בכף היד והפעלתו ברורה וקלה לתפעול.

איך עובד הבי קיור לייזר?

המכשיר משתמש בקרן לייזר רך, החודרת דרך העור אל הרקמות המודלקות ומפעילה שרשרת פעולות של מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. השימוש בבי- קיור לייזר מגביר את שחרור ההורמון שאחראי על הפגת הכאבים- האנדורפין ובכך מקל על הכאבים מהם אתם סובלים. בנוסף לטיפול בכאבים, בי-קיור לייזר מטפל גם במקור הבעיה ומגביר שחרור של אנזימים נוגדי דלקות ומגביר את זרימת הדם במקום על מנת ליצור ניקוי רעלים מהיר יותר והזרמת דם חדש לאזור.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים. 

בי קיור לייזר כאבי גב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד