י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המנהיג איים

"מי שלא יציית להסגר - אוציא פקודה לירות בו"

משבר הקורונה מביא לשורת צעדים קיצוניים בעולם: מושל מדינה בדרום הודו הרחיק לכת ואיים על אזרחיו כי אם לא יצייתו להנחיות הממשלה - הוא לא יהסס להשתמש בירי כנגדם

"מי שלא יציית להסגר - אוציא פקודה לירות בו"
שוטרים מוגנים מפני קורונה צילום: דוברות המשטרה

צ'נדראשקר ראו, מושל טלנגאנה, מדינה בדרום הודו, אמר כי אם המפרים ימשיכו לא לציית להוראות להישאר תחת מגבלות שממשלתו קבעה, לא תהיה לממשלתו שום אפשרות אחרת אלא להוציא פקודה לירות בהם יריות ולהזעיק את הצבא.

המושל איים על הציבור בעוצר של 24 שעות ביממה, אם אנשים יפרו את הוראות הממשלה ואת ההנחיות שהתקבלו בשל התפשטות נגיף הקורונה במדינתו.

המושל ראו אמר כי הוא יעשה הכל כדי שאנשים יישארו בבית. "אם אנשים ממשיכים להיות ברחובות, אז צריך להזמין את הצבא ולהורות על ירי לעברם." עוד אמר ראו כי הוא יטיל עוצר על מדינתו משעה 7 בערב עד 6 בבוקר וכי חנויות ייסגרו בשעה 18:00. גם תחנות דלק יושבתו בכדי להרחיק אנשים מהכבישים.

נכון לעכשיו יש בטלנגאנה 35 אנשים שאובחנו עם הנגיף, בהם 10 אזרחים זרים.

יצוין כי ביום שלישי פנה ראש ממשלת הודו מודי לאזרחי המדינה הענקית עם כמיליארד וחצי אנשים, והודיע ​​על הסגר של 21 יום ברחבי המדינה.

ראש הממשלה הבטיח לאזרחים כי יש שפע בכל המצרכים החיוניים כמו חלב, מצרכי מזון שונים, פירות וירקות, וכי אין צורך להיבהל. לפי הנתונים האחרונים של משרד הבריאות בהודו, ישנם 562 מקרים בהודו. מתוכם 41 החלימו ועשרה מתו.

קורונה הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד