י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מקללים אותנו"

חולת קורונה מספר 666 מספרת על החוויה הקשה

חולת קורונה מספר 666 בישראל, העלתה פוסט לפייסבוק בו פרטה על חוויותיה סביב הידבקותה בנגיף. מהחשד כי נדבקה ועד התחנונים לבדיקה. מסמך מרתק

חולת קורונה מספר 666 מספרת על החוויה הקשה
בית החולים

בפוסט שהעלתה לפייסבוק חולת קורונה מספר 666, היא מספרת על כל מה שעבר עליה שלב אחר שלב - מרגע ההדבקה ועד האשפוז והתסמינים.

"שלום לכולם, כאן חולה 666 לשירותכם", היא פותחת את הפוסט.

"קוראים לי שירה, אבל אתם מוזמנים לקרוא לי לוצי. אשמח לספר לכם בצורה משעשעת על כל החוויה שלי כחולת קורונה, ובו זמנית להעניק לכם את כל המידע שיש ברשותי על השפעת הארורה הזאת.

כשאתה מאובחן כחולה קורונה בזמנים אלו, אתה עובר כמה שלבים, שכולם כרוכים ותלויים בכללי הברזל שמניעים את המגיפה הזו, והם: אף אחד לא יודע שום דבר בכל רגע נתון, וכל המידע שכן מגיע אלייך, הוא כנראה כבר אולד ניוז.

מה זאת אומרת? בטוחה שזה נשמע לכם מוכר. נתחיל בשלבים ותראו.

1. אתה נדבק, אך לא יודע שנדבקת. על כן אתה מטייל בעולם, חוצה ערים ויבשות, ובלי להתכוון מעמיד אנשים בסכנת הדבקות, ובבידוד פוטנציאלי.

2. הכחשה שלך ושל הסובבים אותך- יש לך רק תסמין אחד של המחלה, ולא היית בקרבה של אף חולה. לכאורה . ובכל זאת, בגלל שמדובר במגיפה עולמית, אנחנו נמשיך בטירוף לשלב השלישי:

3. להתקשר למדא - מי מאיתנו, הבריאים, המצוננים והחולים, לא היה מתקשר למדא בגלל אפצ׳י קטן בתקופה הזו? אולי רק אנשי הלטאה והאילומינטי . בכל מקרה, בימים ההם, לפני כשבוע וחצי, זכאים לבדיקה היו רק מי שיש לו כמה תסמינים - היו קשיי נשימה, חום, נזלת, ואם נפגשת עם חולה מעומת. לכן מדא מרגיעים אותך, ואתה פשוט יושב חולה בבית - בטוח שאין לך קורונה. עד שמגיע שלב 4:

4. עוברים לך כל התסמינים, ואתה מגלה שנכחת בחדר עם חולה מאומת - ולכן צריך להיכנס לבידוד. ועל כן מקלל את אותו החולה - על לא עוול בכפו. כי הוא ,בדיוק כמוך וכמו כל החולים - לא יודעים שהם חולים. אבל אתה לא נלחץ - כי זה רק אמצעי ביטחון. כנראה מדובר רק בשפעת.

5. שלב חמש הוא יחסית פשוט ובא נורא בקלות: להתחרפן בבידוד. עד שאתה מגיע לשלב שש ומתחרפן עוד יותר:

6. אתה יוצא מההכחשה ומבין שאולי אולי, לאור ההתנהלות, הם לא יודעים הכל, ויש לך קורנה. אתה נלחם כדי להשיג בדיקה, על מנת לשמור על בני הבית. ואז, למרות ההתקדמות שלך, מדא נשארים בשלב אחד, ואתה מתמודד עם זה בשלב שבע:

7. הכחשה של המערכת - מתבטא בזה שלא מביאים בדיקה, לא מוכנים להביא בדיקה, כי אין בדיקות, ואתה כבר מרגיש טוב ואין צורך. אבל אז מגיע שלב שמונה.

8. אמא מדברת עם מדא. והפלא ופלא:

9. מביאים לך בדיקה - נכנס אליכם אסטרונאוט לחדר ודוחף לכם מקל אוזניים לאף ( וזה מצחיק כי מקלות אוזניים לא מיועדים לאף ), ומשטח גרון.

10. הבדיקה חיובית, אתה מקבל מספר - והופך למוקד מודיעין של קורנה בקרב המשפחה, החברים וכל מי שזיהה אותך לפי הלוז שלך. למה זה קורה? כי חולי קורונה הם כמעט אגדה כרגע- כולם שמעו עליהם, אבל מעט מאוד אנשים ראו אותם. שלב בונוס: אם המספר שלך מצחיק, צוחקים עליך (למשל, אני החולה של השטן).

11. מפרסמים לוז שלך - ואנשים מתחילים לקלל אותך, ממש כפי שאתה קיללת אחרים בשלב 4 .

12. אם יש לך מזל, אתה מגלה שתופעה מוזרה שקרתה לך לפני שבוע - הפכה לתסמין חדש של המחלה. ואיש לא ידע זאת קודם. (במקרה שלי, איבוד חוש הטעם והריח- לא מומלץ).

13. אתה מבין שזה עדיין לא נגמר. אנחנו חיים וחווים את הכללים עכשיו והם, למרות הסרקזם לארוך הטקסט, יש פה מסר אופטימי - אפילו שאנחנו בתקופה של אי וודאות, חוסר ידע ובידוד - הכללים האלו יכולים וצריכים להשתנות.

החולים הבאים ידעו יותר ממה שידעתי, והם ימנעו הדבקות נוספות. הבריאים, ישמרו על הגיינה ועל הבידוד כדי להקטין את הסיכוי שידבקו, וכולנו ביחד נפעל כדי להקטין את כמות הנפגעים, ובעיקר כדי להשאיר את רשימת הכללים הזו במספר 13 . כי קל לזכור את זה וזה יוצר אירוניה .

אז לסיכום, אף אחד לא יודע כלום. אל תכעסו על המערכת, ועל החולים - אף אחד לא היה מוכן לזה. ואנחנו עושים כמיטב יכולתנו. לכן, המידע מתעדכן כל כך מהר, וקשה לעמוד בקצב.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד