י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ארבעה דברים צריכים חיזוק

האדמו"ר לילדים: "עמדו לימין ההורים בזמנים הקשים"

גם בקהילות צאנז קלויזנבורג בעולם הצטרפו לתפילת הרבים העולמית, כשלפני ואחרי המעמד נשא הרבי דברי כיבושין בקו הנייעס של החסידות וקרא להתחזק בארבעה דברים הקשורים לכבוד בית הכנסת והתפילה | מהילדים ביקש לעזור להוריהם ולציית לכל הוראותיהם

האדמו"ר לילדים: "עמדו לימין ההורים בזמנים הקשים"
הרבי מצאנז קלויזנבורג בטיש ט"ו בשבט צילום: אחים לאנטשעווסקי

אתמול בשעות הצהריים (רביעי) התקיים מעמד תפילת רבים העולמי שנקבע ע"י כל גדולי ומאורי הדור שליט"א.

לפני אמירת תהלים נשא האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג דברי מוסר, התעוררות והתחזקות לאלפי חסידיו ומעריציו בארץ ובעולם, ביניהם דברים מיוחדים לצעירי הצאן אלפי תלמידי ותלמידות המוסדות ברחבי תבל - אשר הועברו בשידור חי מביתו בבורו פארק.

לאחמ"כ אמר הרבי תהלים פסוק בפסוק יחד עם כלל החסידים ובחלקם אף האריך לפרש את פסוקי התהלים לאלפי צעירי הצאן תלמידי ותלמידות המוסדות. בנוסף למזמורי תהלים שנאמרו בכל המקומות בעולם, הוסיף הרבי להגיד גם את פרק ק"ב בתהילים.

לאחר אמירת תהלים נשא שוב האדמן"ר דברי כיבושין קצרים ובהם ביקש שכל אחד ואחד יקבל על עצמו לתקן את מעשיו ובפרט בעניני כבוד בית המדרש. א) שהילדים לא ישחקו בהיכלי ביהמ"ד וחדרי התפילה. ב) שלא יוציאו את מכשירי הטלפונים (אפילו הכשרים) בהיכלי בתי המדרש וחדרי התפילה. ג) שלא לדבר כלל וכלל בשעת התפילה וקריאת התורה מתחילה ועד סוף. ד) בכל בתי המדרשות של החסידות ברחבי תבל יאמרו מהיום והלאה בשעת קריאת התורה את ה'מי שברך' שחיבר הגה"ק בעל תוספות יו"ט זי"ע.

הרבי מצאנז קלויזנבורג, הוסיף קריאה מיוחדת לצעירי הצאן בנים ובנות לעמוד לימין הוריהם בזמנים קשים אלו ולעזור להם בהכנות הקדושות לחג הפסח הבעל"ט ולקיים מצות כיבוד אב ואם בהידור, לציית לכל הוראותיהם, ובזכות זה נזכה לחוג את חג המצות בדיצות ולקבל פני משיח צדקנו ונאכל שם מן הזבחים ומן הפסחים בב"א.

המעמד הסתיים בקבלת עול מלכות שמים עם כל הציבור ושירת ניגוני שמחה וגאולה, "זאל שוין זיין די גאולה", וכן "הושיעה את עמך" ועוד.

צאנז קלויזנבורג הרבי מצאנז קלויזנבורג קורונה שיחת חיזוק תפילת רבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד