י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נעצר יחד עם תושב מודיעין עילית

השוטרים נדהמו: בן 16 הסיע צעירה על גג הרכב

תושב מודיעין עילית בן 29 נעצר יחד עם בן 16, לאחר שהאחרון נהג ברכב השייך לראשון ללא רישיון תוך שהוא מסיע בחורה היושבת על הגג הפתוח של הרכב | השניים זומנו למשפט והרכב הושבת למשך חודש

השוטרים נדהמו: בן 16 הסיע צעירה על גג הרכב
תושב מודיעין עילית שהסיע בחורה על הגג צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת ישראל, שביצעו סיור בסמוך לנהר הירדנית על מנת להבטיח את קיום צו בריאות העם, נדהמו לראות נערה יושבת על גג רכב בזמן שנער בן 16 ללא רישיון נהיגה מסיע אותה.

ביום שלישי האחרון בשעות הצהריים קיימו שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב סיור באזור נהר הירדנית במטרה להבטיח את קיומו של צו בריאות העם. במסגרת הסיור נדהמו השוטרים לראות נערה יושבת על גג של רכב פרטי בזמן שהרכב בנסיעה. השוטרים פעלו במהירות ועצרו את הרכב וכשניגשו לתא הנהג הופתעו לגלות, כי מדובר בנהג בן 16 שכלל לא מחזיק ברישיון נהיגה. בנוסף לכל לצידו של הנהג ישב בעל הרכב, אשר התיר לנהג הלא מורשה לנהוג ברכבו.

בעל הרכב בן 29 ממודיעין עילית והנהג הקטין עוכבו לתחנת המשטרה לחקירה. כנגד השניים נרשמו הזמנות לבית המשפט והרכב הושבת לתקופה של 30 ימים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול גם בימים אלו כנגד אותם נהגים בריונים, המבצעים עבירות מסכנות חיים והכל במטרה להרתיעם ולהגביר את תחושת הביטחון בקרב משתמשי הדרך", נמסר מהמשטרה.

נהיגה ללא רישיון מודיעין עילית שלילת רישיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד