י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אין תסמינים לקורונה

בד"ה: הבנש"ק מבני ברק נפטר בארה"ב

הרה"ח רבי חיים יצחק טווערסקי זצ"ל, מהדמויות המוכרות בבני ברק, ביקר בארה"ב שם נפטר בפתע פתאום • לא אובחנו לעת עתה תסמינים המעידים כי חלה בקורונה 

בד"ה: הבנש"ק מבני ברק נפטר בארה"ב
רבי חיים יצחק טווערסקי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הרה"ח רבי חיים יצחק טווערסקי זצ"ל מחסידי טשרנוביל בבני ברק נפטר בארה"ב בגיל 67, הפרטים סביב פטירתו אינם ברורים והתסמינים האם נפטר מקורונה עדיין נבדקים. 

המנוח זצ"ל נולד בבני ברק בה' אלול תשי"ג לאביו הרה"צ רבי יחיאל טווערסקי זצ"ל אחיו של האדמו"ר רבי משולם זוסיא מטשרנוביל זצ"ל. בנו של האדמו"רמטשרנוביל לועיוו זצ"ל ונין של בעל ה'דברי חיים' מצאנז זצ"ל.

בשמחת הברית נקרא על שם זקינו כ"ק אדמו"ר מטרשנוביל זצ"ל, אביו הרה"צ רבי יחיאל טווערסקי זצ"ל שהתגורר ברחוב רבי טרפון נפטר בחודש ניסן תשס"ח עת לקה בהתקף לב, בעת שטבל במקווה ביום שישי, וכתוצאה מכך איבד את הכרתו וטבע למוות במקווה.

בחייו ידע המנוח חולי ומכאוב, בעבר ניהל חנות מכולת בקרית באבוב בבת ים. היה מתפלל בבבית הכנסת איצקוביץ התגורר בעבר בסמוך ובשנים האחרונות עבר לשכונת קרית הרצוג בעיר.

כל ימיו ברח מהכבוד ולא התעטר בכתר אבותיו הקדושים, זכה להערכה רבה וידידות אצל הרבה מאדמו"רי וצדיקי הדור בני משפחתו, ובפרט היה מקושר בלב ונפש לבן דודו האדמו"ר מטשרנוביל, כמו כן היה בידידות עמוקה במשך כל השנים עם בן דודו האדמו"ר מויז'ניץ שדיבר תמיד בערכו.

היה ידיד אמת של הגאון רבי יוסף אשר אנשיל למברגר זצ"ל רב קהילת מאקאווא באלעד שנפטר לפני מספר ימים. 

הותיר אחריו דור יישרים מבורך, בנוו הרב צבי אלימלך טוערסקי נכדו של האדמו"ר מסקווירא ומחשובי האברכים במקום. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ר' חיים יצחק שהה בארה"ב בתקופה האחרונה ומפאת המגיפה לא ברור האם ארונו יגיע לארץ והוא ככל הנראה ייטמן בארה"ב. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

טשרנוביל הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד