י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דברים חריפים במיוחד

הרבי לחסידים: "מי שמפר את הבידוד פסול לעדות"

"זה שהולך למקווה בכל זאת לא די שאינו נחשב ל'צדיק' ול'מחמיר', אדרבה הוא רשע גמור! רשע מרושע! שהרי הוא מכשיל ומסכן חיי אחרים", אלו הם חלק מדברים חריפים שמסר האדמו"ר מסאסוב בשיחה לחסידיו

הרבי לחסידים: "מי שמפר את הבידוד פסול לעדות"
הכנס"ת לכבוד האדמו"ר מסאסוב צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מסאסוב המוסר מידי יום חמישי שיעור בפני חסידיו ומעריציו, מסר אמש (חמישי) את השיעור בשידור חי והתייחס במהלכו גם להשתוללות נגיף הקורונה שכבר גבה ל"ע אלפי מתים וכחצי מיליון חולים בעולם כולו, בהם מאחינו בני ישראל. 'בחדרי חרדים' מביא את עיקרי דבריו הנוקבים.

הרבי פתח ואמר: "לכל אורך ימי חיינו אנו טובלים במקווה טהרה, לטהר את נפשותינו כי כן תקנו לנו חכמים וכל מה שאנו פועלים ועושים הם על פיהם. אשר על כן, כאשר החכמים אומרים שאסור ללכת ולטבול במקווה, הרי זה שהולך בכל זאת לא די שאינו נחשב ל'צדיק' ול'מחמיר', אדרבה הוא רשע גמור! רשע מרושע! שהרי הוא מכשיל ומסכן חיי אחרים".

עוד הוסיף האדמו"ר וקבע כי "כאשר יש לאדם חום גבוה או יתר תסמיני המחלה ובכל זאת הוא יוצא מפתח ביתו חוצה והוא מסכן אחרים ומדביק אותם, הוא שופך דמים כפשוטו וכמשמעו וקרוב הדבר שאם אנשים מבוגרים או שאינם בריאים נדבקו ממנו - ולהם הנגיף מסוכן הרבה יותר - הרי הוא חשוד על הרציחה והוא פסול לעדות מדברי תורה".

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי האדמו"ר הוסיף ואמר, "לעולם היה מוטל על הרבנים החשובים להוציא פסק דין כזה במלוא כובד החריפות. לא רק מי שיש לו מכשיר שאינו כשר (סמארטפון בלע"ז) הוא פסול לעדות, אלא גם מי שיש לו חום גבוה או תסמינים אחרים מתסמיני הקורונה, או כל מי שציוו עליו שעליו לשבת בבידוד והוא מפר את הצו, הרי הוא פסול לעדות. כי הוא חשוד על הרציחה בפועל ממש... ובמיוחד אם הוא עושה זאת בשביל ה'פרומקייט' שלו, שהוא חייב לטבול במקווה למרות שהדבר אסור עליו... הלא גם תשעה קבין מטהרים את האדם ומקדשים אותו כמובא בגמרא ומניין לו העוז להחמיר ולסכן אחרים", תהה הרבי.

"אנשים מתים בגלל שאחרים לא נשמעים להנחיות ויוצאים מהבתים. אם אנשים לא היו יוצאים בפורים לבית הכנסת אז אנשים רבים עדיין היו חיים איתנו", ביכה הרבי והוסיף לסיום כי האדמו"ר מסטניסלאב לונדון נפטר לאחר שלא היה מכשיר אקמו בביה"ח בלונדון ובני משפחתו לא הורשו להיכנס לחדרו אפילו כדי לומר וידוי ושמע ישראל, מחשש להדבקה.

 

הרבי מסאסוב טבילה במקווה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד