י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ברגע האחרון

ישיבת הממשלה שתוכננה להלילה - בוטלה

שרי הממשלה אמורים היו להתכנס הלילה לדיון טלפוני מכריע לקראת קבלת החלטות על הגברת הצעדים מול התפשטות נגיף הקורונה, שכבר גבה עד כה 15 קורבנות בישראל ו-4,247 חולים, מהם 74 במצב קשה, אולם מסיבה שאינה ברורה השרים קיבלו הודעה על ביטולה

ישיבת הממשלה שתוכננה להלילה - בוטלה
נתניהו בדיון בנושא הקורונה צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

שרי הממשלה אמורים היו לדון הלילה טלפונית, כדי להכריע על המשך הצעדים כנגד התפשטות הקורונה, כשבראש סדר היום החלטה על הטלת סגר על המדינה כולה, כשברקע, חילוקי דעות בין שרי הממשלה שמי שדוחף את המהלך הם אנשי משרד הבריאות אל מול אנשי האוצר שחוששים מההשלכות הכלכליות.

השרים צפויים ככל הנראה להתדיין מחר בדגש על המצב המחמיר בריכוזים החרדים, שעל פי דיווחים עולה אפשרות לסגר ספציפית רק חלק מהריכוזים החרדים לצד הגברת האכיפה על ידי המשטרה וגם מאות חיילי צה"ל שיכנסו החל מהערב למאמצי האכיפה.

הממשלה תדון בדרישה של שר הביטחון נפתלי בנט כי חיילי צה"ל יסייעו לשוטרי המרחבים באכיפה. שצה"ל יפרוס כוחות לצד המשטרה כדי לאכוף את הוראות שעת החירום שאושרו בשבוע שעבר עם הנחיות שלא לצאת מהבתים לצד קנסות ועונש של מאסר עד 6 חודשים.

קודם כניסת השבת קיים ראש הממשלה דיונים מקצועיים בעניין המשך הצעדים להתמודדות עם משבר הקורונה בנושאי ההצטיידות והרכש וכן דיון מקיף על ההיערכות לקראת הסגר, כאשר נתניהו הנחה להיערך להידוק משמעותי של הגבלות התנועה באופן שיצמצם אף יותר את מספר השוהים מחוץ לבית כדי למנוע את התפשטות מגפת הקורונה.

יצוין כי השר אריה דרעי מתנגד לסגר כולל, הוא בעד סגר לבני 65 ומעלה ושהמשפחות או המדינה יטפלו בהם.

ישיבת ממשלה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד