י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אברשה החליט לא לשתוק

הציבור לא מחונך - וראש עיר הוא לא מחנך

מול המתקפה הקשה אותה סופג ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, ניצב אברשה בתקיפות ויוצא להגנתו של ראש העיר • אברשה טוען להגנתו של רובינשטיין: בני ברק כיום מתנהלת כמו גן ילדים אחד גדול כשמצפים מראש העיר שיהיה הגננת • אברשה אוחיון גם מבטיח לסגור חשבון עם "אותם צייצני מקלדת נערים פוחזים" • // טור דעה

הציבור לא מחונך - וראש עיר הוא לא מחנך
אברהם רובינשטיין צילום: פלאש 90

אנו עדים ב- 48 שעות אחרונות למחזה מכוער ואינטרסנטי לתקיפה חזיתית ועויינת של התקשורת וצייצני המגזר החרדי אשר מונעים באופן אובססיבי ומשיקולים לא עניינים כלפי ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין ולשכתו.

ראשית עלי למחות ולהפריח את הטענות הלא מציאותיות, לאף אחד מאיתנו לא היה מושג קלוש לאן פנינו מועדות ומה הן ההשלכות ועד כמה הם באמת קשות לוקח לנו כציבור, זמן לעבד ולהכיל מידע כזה קשה וכל שכן לציבור שלא מודע למה שקורה מחוץ לגבולותיה / רדיו טלוויזיה, אינטרנט וכל היוצא ונגזר מזה.

וזה בטח לא המקום לחפש אשמים ושעיר לעזאזל - מהרגע שהודיעו על מגיפת הקורונה, עיריית בני ברק והעומד בראשה התכנסו וגיבשו החלטות משמעותיות. החל בזה שהוציאו כרוזים שנסעו והסתובבו בכל רחבי העיר והזהירו את התושבים לבל יצאו מהבתים, הסבירו בלשון אשר הם מבינים את ההנחיות של משרד הבריאות. כרזות ענק של ההנחיות כיצד ומה עושים נתלו על לוחות המודעות, ננקטו צעדים בעזרה לעריריים ומבוגרים ליתומים ואלמנות.

נשלחו לכל בתי אב ילדים וילדות בני ברק חוברות העשרה ויצירת תעסוקה. להזכירכם, לרובם אין זמן מסך ואין מסכים כלל.

ראש העיר הוא לא מחנך ובטח שלא לציבור שלא רוצה להיות מחונך עירייה תפקידה לדאוג לצורכי העיר ולציבור היושב בה ושכל השירותים החיוניים יעבדו בשעת חירום. תברואה, רווחה ועוד..

ועם כל זאת הציבור שלנו כהרגלו, לצערי אני כותב זאת. אולם האמת חייבת להיכתב. הציבור שלנו כהרגלו לא נשמע להוראות ומזלזל בהנחיות ומשתמש במשפט הסמוך "יהיה בסדר" ה' יעזור. אז לידיעתכם ציבור יקר. אין ה' עוזר למי שלא משתדל ופועל לפי ההנחיות וזה לא אני אומר זאת.

זה מהתורה, "ונשמרתם מאוד לנפשותכם" מה גם שזו הוראת הרבנים כולם, לצערי המוני תושבים חרדים יראי ה' עוברים ומצפצפים על הוראות גדולי ישראל מכל החוגים. זה הדוגמא שאתם מנחילים לילדים שלכם? היכן חובת הציות? רק שנח? ראש הממשלה בנימין נתניהו פירש זאת בצורה הכי טובה; יש כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו" ויש כל המדביק נפש אחת בישראל כאילו הדביק עולם ומלואו.

וזה לא סתם סיסמה. דווקא אנחנו תושבי עיר התורה והחסידות אנו צריכים לתת דוגמא כפולה ומכופלת ולהיות "אור לגויים", הוראות משרד הבריאות אמורים להיות לנו כאורים ותומים מבחינת ונשמרתם מאוד לנפשתוכם. ערבות הדדית זה שאבא ואמא אחראיים שהילדים שלהם והם עצמם ישהו בבית לפי ההנחיות, שלא נאמר "ידינו לא שפכו את הדם הזה" חובה על כולנו האזרחים להיות אחראים על עצמנו.

ואני חוזר על מה שכתבתי קודם, תנו ראש העיר היקר שלנו להתמקד כמו יתר ראשי הערים במה שצריך וחיוני לשעת חירום זאת. בני ברק כיום מתנהלת כמו גן ילדים אחד גדול כשמצפים מראש העיר שיהיה הגננת. אז יש לי חדשות בשבילכם. הוא לא גננת, הוא ראש עיר שאמור כאמור לטפל במאה ואחת דברים בכדי לשמור על הביטחון ועל הבריאות שלכם. אבל קודם כל זה תלוי רק בכם.

ולסיום, אותם צייצני מקלדת נערים פוחזים מהמגזר החרדי שבכדי לקבל עוד לייק ועוד תשומת לב מהתקשורת הכללית הפכו את ראש עיריית בני ברק לשק חבטות, אין לי אלא לומר לכם שאתם בושה וחרפה. בימים אלו ישנם את ההגונים שיודעים להבחין בין עמלו של ראש העיר לזלזול של התושבים ויש את הבלתי הגונים שמכרו את נשמתם לתקשורת הזרה. ביום שאחרי נדע לזהות אותם - אות קין חקוק על מצחם.

הכותב בצער,
אבשלום (אברשה) אוחיון

קורונה אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד